۰
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۹

دلار بانکی در مرز ۳۰ هزار تومان

دلار در صرافی‌های بانکی امروز (شنبه) به ارزش ۲۹ هزار و ۹۵۰ تومان فروخته شد.
دلار در صرافی‌های بانکی امروز (شنبه) به ارزش ۲۹ هزار و ۹۵۰ تومان فروخته شد.
به گزارش ایرنا، صرافی‌های بانکی در ابتدای امروز قیمت فروش دلار را ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت‌گذاری کردند که به تدریج آن را افزایش دادند؛ در نهایت در ساعت ۱۴ امروز دلار در این صرافی‌ها به بهای ۲۹ هزار و ۹۵۰ تومان برای فروش و به قیمت ۲۹ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.
تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز امروز از ابتدای معاملات تا این لحظه شاهد افزایش قیمت ۱۵۰ تومانی بوده است.  این صرافی‌ها اکنون هر یورو را به بهای ۳۵ هزار تومان خریداری و با قیمت ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش می‌رسانند.
مشاهدات بازار غیررسمی ارز نیز حاکی از روند افزایش قیمت دلار در کانال ۳۰ هزار تومانی است.  امروز در شروع بازار معاملات در محدوده قیمتی ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان کار خود را آغاز کردند،  اما در این ساعات دلار در محدوده ۳۰ هزار و ۶۵۰ تومان در حال خرید و فروش است.
علاوه بر این در سامانه سنا در روز کاری گذشته (شانزدهم مهر)، یورو به مبلغ میانگین ۳۳ هزار و ۹۴۳ تومان فروخته شد. حواله دلار نیز روز گذشته با میانگین قیمت ۲۹ هزار و ۷۰ تومان به فروش رسید.
همچنین در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته (پنجشنبه)، قیمت فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۸ هزار و ۶۹۵ تومان ثبت شد. حواله دلار هم با میانگین قیمت ۲۳ هزار و ۹۵۲ تومان به فروش رفت.
کد مطلب: 137847
برچسب ها: دلار
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *