۰
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳

دلیل افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی چیست؟

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی انتقاد کرده و خواستار شفاف سازی در این زمینه شد.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی انتقاد کرده و خواستار شفاف سازی در این زمینه شد.
به گزارش ایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی در اخطاری در پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدامات دولت در ماه‌های پایانی عمرش هیچ سنخیتی با شرایط خاص مردم ندارد. دلیل افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی چیست؟ و براساس چه مصوبه‌ای قرار است از اول آذر اجرا شود؟
وی در ادامه اظهار کرد: دولت باید فکری عاجل برای بازار سرمایه کند. سرمایه مردم نابود شده است. اما از سوی دیگر بعضی افراد خاص هزاران میلیارد تومان سود کردند.
وی در تذکری خطاب به وزیر صنعت، معدن وتجارت ادعا کرد: از آقای رزم‌حسینی انتظار می‌رود تا از انتصابات رانتی و خلاف قانون برخی از افراد در شرکت‌های زیرمجموعه فولاد سازی دست بردارد. این تصمیمات به نفع کشور نیست و قطعا مجلس در این خصوص ساکت نخواهد ماند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوال بنده از آقای رئیس جمهور این است که چرا کشور را در تله انتخابات آمریکا می‌اندازند؟ رئیس جمهور آمریکا چه جمهوری خواه باشد و چه دموکرات تفاوتی ندارد. ذات آنها مشخص است.
وی در ادامه در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: کشاورزان استان اصفهان به دلیل بسته شدن صادرات برخی از محصولات با مشکل جدی رو به رو شدند. از آقای خاوازی انتظار می‌رود از حقوق کشاورزان دفاع کند. کشاورزان محروم ترین اقشار جامعه هستند و تاکنون به دلیل خشکسالی و گرانی نهاده‌های کشاورزی با مشکلات عدیده‌ای رو به رو شدند.
علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: صحبت‌های شما در خصوص کشاورزان به حق بوده و اکنون زمان آن است که فریاد به حق کشاورزان شنیده شود در غیر این صورت در سال آینده با مشکل رو به رو خواهیم شد.
کد مطلب: 139020
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *