۰
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۶

کشف ۱۰۰ فقره موبایل قاپی در تهران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو موبایل قاپ و اعتراف آنان به ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو موبایل قاپ و اعتراف آنان به ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش ایسنا سرهنگ ضرغام آذین اظهارکرد: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت، شناسایی و دستگیری متهمان در اختیار تیم های گشت انتظامی سرکلانتری دوم قرار گرفت.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ "نصر" حین گشت زنی در محدوده کلانتری متوجه سرقت تلفن همراه خانمی توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت می شوند.
آذین با بیان اینکه گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند، گفت: سارقان با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشتند که به علت عدم تعادل با زمین برخورد کردند و موفق به فرار نشدند.
وی افزود: متهمان در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و در بازرسی بدنی از آنان تلفن همراه مالباخته کشف شد و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند. متهمان به کلانتری انتقال داده شدند و در تحقیقات مقدماتی به ۱۰۰ فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، آذین در پایان اظهارکرد: تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده و سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته اند.
کد مطلب: 140150
برچسب ها: موبایل قاپی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *