۰
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۹

جشن آغاز بیستمین سال انتشار روزنامه مردم‌سالاری

کواکبیان: مجموعه دست‌اندرکاران حکومت به جای تضعیف رکن چهارم دموکراسی، آن را تقویت نمایند
مراسم جشن آغاز بیستمین سالگرد انتشار روزنامه مردم‌سالاری، روز دوشنبه یکم دی ماه با حضور مصطفی کواکبیان، مدیرمسئول و کارکنان روزنامه برگزار شد.
جشن آغاز بیستمین سال انتشار روزنامه مردم‌سالاری
مراسم جشن آغاز بیستمین سالگرد انتشار روزنامه مردم‌سالاری، روز دوشنبه یکم دی ماه با حضور مصطفی کواکبیان، مدیرمسئول و کارکنان روزنامه برگزار شد.
به گزارش «مردم‌سالاری آنلاین»، در این مراسم، دکتر مصطفی کواکبیان در سخنانی با تقدیر از زحمات کارکنان مجموعه در بخش‌های مختلف روزنامه و سایت، به مشکلات انتشار روزنامه طی 19 سال اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با وجود تمامی مشکلات در این مدت، تلاش کردیم مسیر حرکت روزنامه متوقف نشود و با کمک کلیه همکاران، موانع مختلف از جمله مشکلات مالی را پشت سر گذاشتیم تا بر عهدی که از بدو انتشار روزنامه برای اطلاع‌رسانی صادقانه، با مردم بسته بودیم پایبند و وفادار بمانیم.
رئیس خانه مطبوعات کشور، با بیان اینکه شیوع کرونا مشکلات مالی و اقتصادی روزنامه‌ها را افزایش داد گفت: هنوز هیچ کمکی بابت جبران مشکلات مالی ناشی از کرونا از وزارت ارشاد دریافت نکرده‌ایم اما با وجود این مشکلات، فعالیت خود را ادامه دادیم. موسس انجمن روزنامه‌های غیردولتی در ادامه باتوجه به ناپایداری و عدم امنیت شغلی خبرنگاران و مشکلات مربوط به بیمه و وضعیت طاقت‌فرسای روزنامه‌نگاران در شرایط کرونایی اظهار امیدواری کرد که با توجه ویژه دولت به رکن چهارم دموکراسی شرایطی در کشور فراهم شود که همه مردم بتوانند مطالبات و تقاضاها و درخواست‌های خودشان را به گوش حاکمان جامعه برسانند و دست‌اندرکاران قضایی نیز قدردان روزنامه‌نگارانی باشند که صادقانه تریبون مشکلات مردم هستند و به جای برخی سخت‌گیری‌ها مشوق فعالیت‌های این قشر فرهیخته در شرایط کنونی باشند.
مدیرمسئول روزنامه مردم سالاری در پایان با تقدیر از زحمات کارکنان روزنامه ابراز امیدواری کرد مجموعه مردم سالاری بیش از گذشته، در فضای رسانه‌ای حضوری فعال و تاثیرگذار داشته باشد. در این جلسه همچنین کارکنان روزنامه، نظرات و پیشنهادات خود را با مدیریت مجموعه در میان گذاشتند.
 
کد مطلب: 141870
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *