۰
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۶

آیا سزاوار است جوانان انقلاب اینگونه افسرده شوند؟

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسائلی از قبیل تفریح، کار، تحصیل و مقبولیت اجتماعی برای جوانان حل نشده باقی مانده است.
نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسائلی از قبیل تفریح، کار، تحصیل و مقبولیت اجتماعی برای جوانان حل نشده باقی مانده است.
به گزارش ایسنا، امان قلیج شادمهر در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان تنها نام جوانان را یدک می‌کشد، چرا هیچ کس در برابر جوانان کشور که روزهای پررنجی را می‌گذرانند پاسخگو نیست؟. امروز جوانان در حوزه تحصیل، کار، تفریح و مقبولیت اجتماعی مسائل حل نشده‌ای دارند. آیا سزاوار است که جوانان انقلاب اینگونه افسرده و سرخورده شوند. توجه به جوانان باید از اولویت‌های اساسی دولت باشد.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: لطفا فکری به حال جاده‌های استانی که بعد از گذشت چندین سال هنوز پیشرفت چندانی نداشته‌اند، کنید. جاده اینچه‌ برون به قتلگاه مردم تبدیل شده است. لطفا طرح شهر نوین اینچه‌ برون را فراموش نکنید.
وی در تذکری به وزیر بهداشت، بیان کرد: تامین دستگاه آنژیوگرافی برای بیمارستان منطقه و راه اندازی اورژانس بیمارستان در منطقه باید در اولویت قرار گیرد.
نماینده گنبدکاووس در تذکری دیگر به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسریع در پرداخت غرامت خشکسالی به گندمکاران منطقه شد.
شادمهر با اشاره به وضعیت نابهنجار اقتصادی و مشکلات مردم خواستار برنامه ریزی برای حل مشکلات مردم شد.
کد مطلب: 141890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *