۰
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶

قدرت سردار سلیمانی، پاسخی به ترامپ است

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: قدرت و نفوذ مردمی و تاثیری که شهادت سردار سلیمانی داشت پاسخ و سلی محکمی به جنایت ترامپ است.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: قدرت و نفوذ مردمی و تاثیری که شهادت سردار سلیمانی داشت پاسخ و سلی محکمی به جنایت ترامپ است.
به گزارش ایسنا، سید کمال خرازی درباره پاسخ ایران به اقدامی که آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی انجام داد، گفت: قطعا این مساله هدف راهبردی برای کشور است و تا به حال نیز اقداماتی انجام شده است و به این معنا نیست که اقدامات ادامه پیدا نخواهد کرد و سیلی های محکم تری زده نخواهد شد.
وی تصریح کرد: اما نباید در این زمینه شتابزدگی نشان داد و یا احساسی برخورد کرد، بایستی دید چه اقدامی که در زمان مناسب و به طوری که تاثیر گذار باشد انجام داد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی همچنین بیان کرد: از جهت نشان دادن قدرت و نفوذ مردمی ایشان و تاثیری که شهادت ایشان بر مردم داشت و مراسم تشییع وی این مساله را نشان داد، این سیلی و پاسخی به جنایت ترامپ در به شهادت رساندن ایشان است.
خرازی خاطرنشان کرد: اگر هدف ترامپ این بود که با ترور و شهادت سردار سلیمانی پشت ما را خالی کند، دید که تمام مردم پشت شهید سلیمانی و فکر او هستند، پشت امنیتی که شهید سلیمانی برای کشور ایجاد کرد.
وی افزود: این خود پاسخ و پیام بسیار مهمی است و به شکل های مختلف باید این پیام را داد و عمل‌ کرد و آن چنان که شایسته این شهید بزرگوار است حق مطلب ادا شود.
کد مطلب: 142412
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *