۰
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۴

سوارس، یک شماره ۹ تاریخی

مهاجم اروگوئه ای در اتلتیکومادرید روزهای درخشانی را سپری می کند و در یازده بازی هشت گل به ثمر رسانده است.
مهاجم اروگوئه ای در اتلتیکومادرید روزهای درخشانی را سپری می کند و در یازده بازی هشت گل به ثمر رسانده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید به یک گلزن نیاز داشت و در تابستان با امضای قرارداد با برنده کفش طلا در فصل های ۱۴-۲۰۱۳ (۳۱ گل) و ۱۶-۲۰۱۵ (۴۰ گل) این کار را انجام داد. لوییس سوارس ۳۳ ساله ای که در بهترین سطح خود قرار ندارد و خبری از حرکت های سریعش نیست به روخی بلانکو پیوست. البته مهاجم اروگوئه ای هنوز در محوطه جریمه یک بازیکن خطرناک به حساب می آید. 
سوارس که یکی از بهترین گلزنان تاریخ است به صورت بازیکن آزاد به اتلتیکو پیوست و در این تیم نشان داد همچنان در گلزنی توقف ناپذیر است. مهاجم شماره ۹ قرمز و سفیدپوشان در دیدار برابر ختافه ضربه سر فوق العاده ای زد تا با باز کردن دروازه مهمان گل سه امتیازی را برای تیمش به ارمغان آورد. بازیکن اروگوئه ای هشتمین گلش را در لالیگا به ثمر رساند که هیچ یک از روی نقطه پنالتی نبوده است. این آمار در حالی به ثبت رسید که تنها ۱۲ ضربه اش در چارچوب بود که موثر بودن ضربات سوارس را نشان می دهد. مهاجم اروگوئه ای اکنون با انجام تنها یازده بازی چهار گل بیشتر از آلوارو موراتا، بهترین گلزن فصل گذشته اتلتیکو به ثمر رسانده است. 
به نوشته میسترچیپ سوارس پنجمین بازیکن اتلتیکو لقب گرفت که توانست در ۱۴ بازی نخست فصل در قرن ۲۱ هشت گل به ثمر برساند. پیش از این دیگو فورلان، رادامل فالکائو، دیگو کاستا و داوید ویا چنین رکوردی به ثبت رسانده بودند. سوارس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا سه بازی این فصل را از دست داد. مهاجم اروگوئه ای چهار گلش را با پای چپ و دو گل را با ضربه سر و دو گل دیگر را با پای راست وارد دروازه حریفان کرد.
بازیکن اتلتیکو هفت گل از هشت گلش را در واندا متروپولیتانو به ثمر رساند و تنها به هفت بازی نیاز داشت تا عادت گلزنی خود را به نمایش بگذارد. این ویژگی سوارس زمانی رشد پیدا می کند که تیمش مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. 
سوارس اکنون در نوک خط حمله تنها مانده است. جدایی دیگو کاستا از اتلتیکو گزینه دیگری برای این پست نگذاشته است. باشگاه اکنون به دنبال یک جایگزین مناسب برای مهاجم اسپانیایی برزیلی در فصل نقل و انتقالات زمستانی است. البته آنخل کورئا، ژائو فلیکس، ویتولو و یورنته هم می توانند در این پست به سوارس کمک کنند. در چنین شرایطی اهمیت مهاجم اروگوئه ای بیشتر شده است و او باید خیلی مراقب خودش باشد.
کد مطلب: 142415
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *