۰
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۳

درگذشت بی‌هنگام یک روزنامه‌نگار

شیده لالمی ـ دبیر اجتماعی روزنامه همشهری ـ دار فانی را وداع گفت.
درگذشت بی‌هنگام یک روزنامه‌نگار
شیده لالمی ـ دبیر اجتماعی روزنامه همشهری ـ دار فانی را وداع گفت.
نیلوفر قدیری ـ مدیر مسئول روزنامه همشهری ـ با تایید خبر درگذشت شیده لالمی، تاکید کرد که هنوز جزئیات دقیقی از علت فوت این روزنامه نگار به آنها اعلام نشده است.
قدیری درباره شیده لالمی و سوابق کاری و حرفه ای او در روزنامه نگاری، یادآور شد: شیده لالمی روزنامه نگار خوش ذوق در حوزه تخصصی اش بود که در این حوزه هم کسب دانش کرده بود و حدود یک سالی بود که دبیر گروه اجتماعی بود. در این یک سال جز سخت کوشی به ویژه در ارتباط با موضوع کرونا چیزی از او ندیدیم. صفحه ای با موضوع کرونا طراحی کرده بودیم که ایشان بنیان گذار این صفحه بودند و متاسفانه خیلی ناباورانه از بین ما رفتند.
مدیر مسوول روزنامه همشهری درباره علت فوت شیده لالمی که در برخی رسانه ها گازگرفتگی عنوان شده است، توضیح داد: جزئیات علت فوت ایشان تاکنون از سوی دوستان نزدیکش مطرح شده است.
به گزارش ایسنا، روایتی از ترک تحصیل گسترده دختران در روستاهای خوزستان، شوراهای شهر و چشم‌انداز پیش‌رو، پیامدهای اجتماعی حمل و نقل اینترنتی در خیابان های تهران، تاثیر ماهای پایتخت بر سبک زندگی مردم (تهران در محاصره غول های تجاری)، با جان باغ ها به جای خانه های تاریخی (ساخت و سازها در تهران) و داغ فرزندان مرده روی دل‌های کزاز (گزارشی از مرگ تدریجی مردم و تولد کودکان معلول در چند صد متری صنایع بزرگ در اراک) از جمله گزارش های سال های اخیر شیده لالمی در رسانه ها بوده است.
عبدالرسول وصال، مدیرمسئول سابق روزنامه شهروند، به مناسبت انتشار هزارمین شماره این روزنامه، در مصاحبه‌ای به خصوصیات بارز همکارانش پرداخته و از شیده لالمی به عنوان «الگوی خبرنگار اجتماعی، منصف و استوار» یاد کرده بود.
 
کد مطلب: 143353
برچسب ها: روزنامه‌نگاری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *