۰
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۳

توپ طلا؛ جايزه روزنامه‌نگاران و عكاسان ورزشی ايران به بهترين فوتباليست سال

انتخاب بهترین فوتباليست سال در سال 1392 - اردیبهشت امسال در تهران به برگزار می‌شود.‬‎
توپ طلا؛ جايزه روزنامه‌نگاران و عكاسان ورزشی ايران به بهترين فوتباليست سال
به نقل از ایسجا، محمدرضا انصاری دبیر مراسم توپ طلای فوتبال ایران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در سالیان گذشته این مراسم بصورت خصوصی وخود جوش توسط بخش‌هایی از جامعه رسانه‌ای برگزار می شد‬‎، در دوره جدید انجمن نویسندگان خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با تغییراتی در شیوه رای‌گیری این مراسم را در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

وی با تقدیر و قدردانی از کسانی که این حرکت را پایه ریزی کردند تاکید کرد: هیئت رئیسه انجمن به جهت تثبیت و استقرار این جایزه و برگزاری همه ساله آن و هویت بخشیدن وارزش گذاری این انتخاب و از طرفی با در نظر گرفتن مسئولیت خاص انجمن در برگزاری این مراسم ضمن تشکر از زحمات دیگر دوستان در سالیان گذشته، با مشارکت اهالی رسانه های ورزشی دوره جدید این جایزه را آغاز می نماید.

به گفته انصاری اين مراسم همچنين مورد حمايت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قرار گرفته است.

انصاری با اشاره به شیوه رای گیری مراسم توپ طلای فوتبال ایران تصریح کرد: نامزدهای دريافت توپ طلا در بخش بهترین فوتبالیست ایرانی در سال ۱۳۹۲-۱۳۹۳‬‎، با راي مستقيم اعضاي انجمن و دريافت كنندگان لوح تقدير پدیده سال فوتبال ایرانی در سال ۱۳۹۲ -۱۳۹۳‬‎، مربی برگزیده سال‬‎، نهاد ورزشی برگزیده فعال در حوزه ورزش (در همه بخش‌ها) در سال ۱۳۹۲-۱۳۹۳‬‎، جایزه یک عمر فعالیت ورزشی در فوتبال‬‎ و جایزه ویژه مراسم با رای گیری مستقیم اعضای انجمن، کارشناسان و عموم مردم در سایت انجمن انتخاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه رای اعضای انجمن با توجه به مسئولیت برگزاری که انجمن دارد، به عنوان رای الکترال مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

دبیر مراسم توپ طلافوتبال ایران در پایان اظهار داشت: با در نظر گرفتن پایان لیگ سيزدهم فوتبال ودر پیش بودن مسابقات جا م جهانی ودر راستای تقویت وحمایت از تیم ملی، این مراسم قبل از اعزام تیم به برزيل با رعایت برنامه های تیم ملی در اردیبهشت برگزار می شود‬‎.
کد مطلب: 38194
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *