۰
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۵

تبلت "فیلیپس" برای نظارت بر بیماران

شرکت هلندی فیلیپس(Philips) اخیرا از یک تبلت که برای نظارت بر بیماران در موارد اضطراری طراحی و توسعه داده شده، رونمایی کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از مدگجت، شرکت فیلیپس اخیرا از توسعه تبلتی که برای دسترسی آسان به اطلاعات بیمار در موارد اضطراری ایجاد شده، خبر داده است.
تبلت "فیلیپس" برای نظارت بر بیماران
شرکت هلندی فیلیپس(Philips) اخیرا از یک تبلت که برای نظارت بر بیماران در موارد اضطراری طراحی و توسعه داده شده، رونمایی کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از مدگجت، شرکت فیلیپس اخیرا از توسعه تبلتی که برای دسترسی آسان به اطلاعات بیمار در موارد اضطراری ایجاد شده، خبر داده است.
نام این تبلت "تبلت پزشکی"(Tablet Medical) است و نکته قابل ذکر این است چه این تبلت در بیمارستان باشد یا نباشد می‌تواند از طریق سیم یا بی‌سیم به سیستم‌های بیمارستانی متصل شود. با کمک نرم افزار "IntelliVue XDS" فیلیپس، دستگاه مذکور دسترسی از راه دور به اطلاعات بیمار را حتی در صورت مراجعه افراد زیادی به بیمارستان، فراهم می‌کند. نیازی به داشتن ایستگاه نظارت مرکزی نیست و همه چیز از طریق اتصال به وای فای استاندارد قابل اجرا است.
شرکت فیلیپس معتقد است که دستگاه آنها نه تنها از تعداد دفعات برقراری تماس مستقیم پزشکان با بیماران در طول بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ می‌کاهد بلکه باعث می‌شود تا پزشکان به طور کامل از وضعیت بیماران آگاه باشند.
علاوه بر این در مکان‌هایی که تجهیزات پزشکی اضافی برای رسیدگی به بیماران آلوده به بیماری کووید-۱۹ استفاده شده‌اند، تبلت یاد شده به کاربران کمک می‌کند تا نظارت بهتر و بیشتری نیز بر بیماران داشته باشند.
"پیتر زیز"(Peter Ziese) مدیر کل نظارت تحلیلی در فیلیپس گفت: از آنجا که که پزشکان در این شرایط و با وجود نگرانی‌های یاد شده بر شرایط بیماران نظارت می‌کنند، آنها به راه حل‌هایی مناسب نیاز دارند که بتوانند راحت‌تر از پس این شرایط چالش برانگیز برآیند. تبلت پزشکی فیلیپس همراه با نرم افزار IntelliVue XDS، داده‌های حیاتی بیمار مانند علائم حیاتی را در اختیار پزشکان قرار می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد تا تصمیمات مراقبت آگاهانه از بیمار را بدون توجه به اینکه کجا هستند، اتخاذ کنند. هنگامی که در موارد اضطراری استفاده نمی‌شود، تبلت مذکور به دلیل داشتن نرم افزار "IntelliVue XDS" می‌تواند به عنوان یک صفحه نمایش اضافی که داده‌های نظارتی بیمار را ارائه و نمایش می‌دهد، مورد استفاده قرار گیرد.
کد مطلب: 144615
برچسب ها: تبلت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *