۰
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۹

آیفون تصویری ایرانی در مقابل کوماکس

به‌طور کلی در بازار امروز کشور آیفون‌های تصویری متنوعی از برندهای گوناگون در دسترس مشتریان قرار دارد. این برندها می‌توانند شامل شرکت‌های داخلی و یا شرکت‌های خارجی تولید کننده انواع آیفون تصویری باشد. با این وصف هر مصرف‌کننده ممکن است در امر انتخاب و خرید بهترین محصول دچار چالش باشد. یکی از راه‌کارهای مناسب برای عبور از این چالش و در نهایت رسیدن به یک خرید بهینه کسب اطلاعات کافی از محصولات متنوع و در عین حال امکان مقایسه برخی از آن‌ها با یکدیگر خواهد بود.
آیفون تصویری ایرانی در مقابل کوماکس
به‌طور کلی در بازار امروز کشور آیفون‌های تصویری متنوعی از برندهای گوناگون در دسترس مشتریان قرار دارد. این برندها می‌توانند شامل شرکت‌های داخلی و یا شرکت‌های خارجی تولید کننده انواع آیفون تصویری باشد. با این وصف هر مصرف‌کننده ممکن است در امر انتخاب و خرید بهترین محصول دچار چالش باشد. یکی از راه‌کارهای مناسب برای عبور از این چالش و در نهایت رسیدن به یک خرید بهینه کسب اطلاعات کافی از محصولات متنوع و در عین حال امکان مقایسه برخی از آن‌ها با یکدیگر خواهد بود.
برای نمونه آیفون تصویری کوماکس که یک برند نام آشنا و قدیمی است می‌تواند انتخاب اول هر مصرف کننده‌ای باشد. اما قیمت محصولات شرکت کوماکس که یک شرکت خارجی است در مقایسه با نمونه‌های داخلی بالاتر است. حال با این وصف اگر یک مصرف کننده تصمیم بگیرد در مقابل خرید از شرکت کوماکس یک محصول داخلی را انتخاب کند بهترین گزینه او چه برندی خواهد بود؟ در ادامه این مقاله ابتدا با معرفی کامل شرکت کوماکس و محصولات آن در حوزه آیفون تصویری و مقایسه محصولات این شرکت با دو شرکت معتبر داخلی به مصرف‌ کنندگان کمک خواهیم کرد خرید موفق‌تری داشته باشد.

آیفون تصویری کوماکس
کمپانی کوماکس یکی از شرکت‌های با سابقه و دارای اعتبار در زمینه تولید آیفون تصویری به شمار می‌رود. کوماکس به علت قدمت تولید محصولات از پر طرفدارترین برندهای بازار داخلی کشور به محسوب می‌گردد و از جایگاه مناسبی نزد مشتریان داخل کشور برخوردار است.
 اگر بخواهیم به شکلی اجمالی به مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات برند کوماکس اشاره کنیم ابتدا باید یادآور شویم که شرکت کوماکس در تولید و عرضه آیفون تصویری همچنان از سیستم چهار سیمه استفاده می‌‌کند. همچنین ذکر این نکته نیز الزامی است که محصولات این برند که در واقع اصالتی کره‌ای دارند امروزه به گفته مکرر فروشندگان خبره اغلب چینی می‌باشد. ولی با تمام این اوصاف همچنان از نظر قیمت آیفون‌های تصویری کوماکس در قیاس با نمونه‌های ساخت شرکت‌های داخلی دارای قیمت بالاتری هستند. با توجه به این‌که ویژگی‌های محصولات شرکت کوماکس بسیار برجسته است اما در عین حال می‌توان معایبی را نیز در آن‌ها جویا شد.
 برای نمونه از جمله معایب محصولات کوماکس علاوه‌بر استفاده از سیستم چهار سیمه قدیمی صدای ضعیف و کیفیت پایین برد دستگاه ذکر می‌شود و همچنین نبود قطعات یدکی انواع آیفون تصویری Commax نیز یکی از معایب دیگر این برند به شمار می‌رود. با وجود این مسائل باید اشاره کرد که نصب بسیار ساده، تنوع فوق‌العاده بالای محصولات و کیفیت تصویرِ مطلوب از مزایای منحصربه‌فرد محصولات شرکت کوماکس محسوب می‌گردد. در نهایت همین مزایا نیز این برند را در میان کاربران محبوب نموده است و محصولات کوماکس را از جمله محصولات پرفروش بازار آیفون‌های تصویری قرار داده است.
آیفون تصویری سیماران
یکی از شرکت‌هایی که در حال حاضر می‌تواند با محصولات شرکت کوماکس رقابت نماید و به لحاظ تنوع و کیفیت محصول، مصرف کنندگان را ترغیب به خرید محصولاتش نماید بدون شرکت سیماران است. به طور کلی سیماران به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده آیفون تصویری ایرانی با تنوعی کم‌نظیر در ایران شناخته می‌شود.
آیفون‌های تصویری تولید شده توسط شرکت سیماران عموما از جمله محبوب‌ترین برندهای آیفون تصویری در میان مشتریان داخلی است. انواع آیفون تصویری سیماران از نظر ظاهری دارای زیبایی خاصی هستند که سلیقه هر کاربری را تامین می‌نماید. این محصولات حتی از نظر شکل ظاهری شباهت‌های زیادی با محصولات شرکت کوماکس دارند. از طرف دیگر کیفیت محصولات شرکت سیماران کیفیت مطلوب و قابل قبولی است. اما در عین حال شاید استفاده از سیستم چهار سیمه قدیمی یکی از معدود معایب محصولات این شرکت باشد.
اما باز هم باید اشاره کنیم که مزایای آیفون تصویری سیماران به مراتب بیش‌تر از معایب آن است. برای نمونه محصولات شرکت سیماران بسیار متنوع‌اند ، کیفیت بالای قطعات هر دستگاه و در نتیجه طول عمر بالای محصولات و از آن مهم‌تر خدمات پس از فروش مطلوب و قابل قبول از جمله مزایای دیگر تولیدات شرکت سیماران است.

آیفون تصویری تکنما
برند دیگری که به دلایلی می‌تواند با برند کوماکس رقابت نماید برند تکنما است. تکنما یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های تولید کننده آیفون تصویری در ایران است. شرکت تکنما با پشت سرگذاشتن مراحل گوناگون تولید در طول سال‌های گذشته حالا به عنوان برندی معتبر و شناخته شده در میان مشتریانش آوازه‌ای یافته است. تا آن‌جا که امروزه تکنما را می‌توان تولید کننده‌ آیفون‌های تصویری متفاوت با ویژگی‌های منحصربه‌فرد معرفی کرد.
محصولات جدید شرکت تکنما امروزه از بهترین آیفون‌های تصویری موجود در بازار ایران هستند. این محصولات از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. این نکته‌ای است که نصابان آیفون تصویری همواره به آن اشاره کرده‌اند و برای نمونه قطعه‌‌ هوک در آیفون‌های تصویری جدید تکنما در مقایسه با نمونه‌های رقیب ایرانی و حتی شرکت کوماکس از مقاومت بالاتری برخوردار است. بهره بردن از سیستم هفت سیمه و کاهش چشم‌گیر هزینه‌های کابل‌کشی و همچنین طول عمر بالای قطعات و ویژگی کددهی به دستگاه، از جمله مزیت‌های بسیار مهم آیفون‌های تصویری تولید شرکت تکنما به شمار می‌رود که می‌تواند دلایلی قابل اعتماد برای انتخاب این محصولات در قیاس با آیفون‌های تصویری کوماکس باشد.
در مقاله فوق با معرفی سه برند آیفون تصویری و ایجاد فضای مقایسه برای ویژگی‌های این سه برند تلاش کرده‌ایم مصرف کننده را در مسیر بهترین انتخاب یاری دهیم. با مطالعه این مطلب می‌توانید در فرآیند مقایسه به این نتیجه برسید که کدام برند ایرانی جایگزین بهتری برای محصولات شرکت کوماکس خواهد بود.
 
کد مطلب: 145767
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *