۰
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۱

مرز مسافری مهران کماکان بسته است

سرپرست استانداری ایلام گفت: مرز مسافری مهران کماکان بسته و مرز تجاری مهران باز است اما در بازارچه مرزی باید نظارت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی به طور کامل صورت پذیرد.
سرپرست استانداری ایلام گفت: مرز مسافری مهران کماکان بسته و مرز تجاری مهران باز است اما در بازارچه مرزی باید نظارت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی به طور کامل صورت پذیرد.
دکتر "محمد نوذری"  در بازدید از پایانه مرزی و مرز تجاری مهران  رعایت پروتکل های بهداشتی در مرز را خوب ارزیابی و اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در آن طرف مرزها و در کشور عراق رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در مرز مهران خوب است اما کافی نیست.
سرپرست استانداری ایلام  از تشدید نظارت‌ها بر نحوه اجرای دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در مرز خبر داد و گفت: مجموعه عوامل دست‌اندرکار بایستی از تمامی ظرفیت‌ها برای ممانعت از ورود کرونای انگلیسی جهش یافته به استان استفاده کنند.
وی خواستار مشارکت عوامل دست اندرکار در طرح شهید سلیمانی برای کمک به کنترل مرز در بحث کرونا شد و گفت: مرز مسافری مهران کماکان بسته و مرز تجاری مهران باز است اما در بازارچه مرزی باید نظارت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی به طور کامل صورت پذیرد.
نوذری مهار کرونا در استان و جلوگیری از تشدید شرایط را منوط به همکاری بیش از پیش مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز تعامل، همکاری وحدت و همراهی بین مردم و مسئولان مشهود است و این عامل بسیار مهمی در غلبه بر این ویروس منحوس به شمار می‌رود.
وی در پایان از مجموعه عوامل دست اندر کار مبارزه با کرونا در مرز تشکر و تصریح کرد: شرایط امروز استان می طلبد که همه دستگاه های درگیر در کار از فرمانداری شهرستان مهران گرفته تا عوامل پایانه مرزی، گمرک استان، بسیج و سپاه و مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی، مجموعه عوامل درگیر در طرح شهید سلیمانی، کادر پزشکی و درمانی، هلال احمر و صدا و سیما و اصحاب رسانه دست در دست هم و با همراهی و همکاری سد مستحکمی در برابر ویروس جهش یافته انگلیسی به خاک کشور ایجاد کنند.
سرپرست استانداری ایلام رمز پیروزی بر کرونا در استان را وحدت و همراهی مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: بسیار امیدوار هستیم در آستانه سال نو با تمهیدات ویژه ای که در تقابل با ویروس منحوس کرونا اندیشیده شده است استان ایلام نسبت به عید سال گذشته فضای آرام تری پیش روی خود داشته باشد.
کد مطلب: 145779
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *