۰
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰
با تاکید بر شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دریافت غیرحضوری خدمات

امداد نوروزی 1400 ایران‌خودرو کلید خورد

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را از پنج‌شنبه 28 اسفند با تاکید بر ماندن در خانه و دریافت خدمات غیرحضوری آغاز می‌کند
امداد نوروزی 1400 ایران‌خودرو کلید خورد


شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را از پنج‌شنبه 28 اسفند با تاکید بر ماندن در خانه و دریافت خدمات غیرحضوری آغاز می‌کند.
ایکوپرس - این طرح به مدت 16 روز تا پایان سیزدهم فروردین 1400 اجرا می‌شود و طی آن، 1625 مرکز خدماتی ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران آماده ارایه خدمات به هم‌وطنان خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، مدیر عامل این شرکت گفت: در این طرح، 186 نمایندگی کشیک آماده ارایه خدمت به مشتریان هستند. همچنین ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل حدود 1440 خودرو امدادی،  اتوکلیک (سرویس فوری در محل)، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه ثابت امدادی و کانکس در شهرها و جاده‌‌های کشور فعال خواهند بود. علاوه بر این، نزدیک به 4 هزار نفر از کارکنان ستاد شرکت ایساکو، امدادخودرو و مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو، طی این طرح در ایام تعطیلات نوروز به مشتریان خدمت‌رسانی خواهند کرد.
مهدی مونسان افزود: هر چند این مجموعه همچون سنوات پیشین در سراسر کشور آمادگی کامل برای ارایه خدمات دارد، با تاکید ستاد مقابله با کرونا، این شرکت توصیه می‌کند که هم‌وطنان به منظور حفظ سلامت خود و عزیزان، با ماندن در خانه، از امکان گسترده خدمات در محل این مجموعه بهره‌مند شوند.
وی در ادامه گفت: برای هم‌وطنانی که سفرهای ضروری خواهند داشت و یا به مناطق کم‌خطر سفر می‌کنند، پایگاه‌های ثابت امدادی در برخی از مسیرها و جاده‌ها به صورت شبانه‌روزی حضور یافته و آماده ارایه خدمات خواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: دریافت خدمات از امدادهای متفرقه ممکن است علاوه بر افزایش هزینه‌ها، مخاطره‌آمیز باشد.
گفتنی است، در طول جشنواره نوروزی ایران‌خودرو، ناوگان امدادی این شرکت علاوه بر خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات ایران‌خودرو، در صورت نیاز و در حد امکان به دارندگان محصولات سایر شرکت‌های خودروسازی کشور نیز خدمات ارایه خواهد داد.
کد مطلب: 146590
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *