۰
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰
برنامه‌های زنجیره تامین ایران خودرو در جهت مانع‌زدایی و افزایش تولید اعلام شد

تامین قطعات ۶۳۰ هزار دستگاه خودرو

به منظور تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» در راستای منویات مقام معظم رهبری، برنامه‌های شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو، (ساپکو) به عنوان سازمان سرآمد در طراحی مهندسی، توسعه ساخت داخل و تامین قطعات و مجموعه‌های خودرو در دستور کار قرار گرفت
تامین قطعات ۶۳۰ هزار دستگاه خودرو


به منظور تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» در راستای منویات مقام معظم رهبری، برنامه‌های شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو، (ساپکو) به عنوان سازمان سرآمد در طراحی مهندسی، توسعه ساخت داخل و تامین قطعات و مجموعه‌های خودرو در دستور کار قرار گرفت.

ایکوپرس- شرکت ساپکو، تامین و تحقق تولید ۶۳۰ هزار دستگاه خودرو توسط ایران خودرو با رویکرد افزایش داخلی‌سازی‌، افزایش عمق ساخت داخل و کاهش ارزبری قطعات و مجموعه‌ها شامل مواد، قطعات و قالب و ابزار را در دستور کار قرار داده و در این راستا به منظور بهره‌گیری از حداکثر توان صنعتی، علمی و فناوری کشور برای بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و صنایع دفاع، برنامه‌ریزی‌ کرده است.
بازنگری و تقویت ساز و کار قیمت‌گذاری و تامین با رویکرد قیمت هدف، پیاده‌سازی کامل سیستم مدیریت یکپارچه تسویه و ختم قراردادها، بهره‌گیری از مکانیزم‌های نوین مالی و بهبود چرخه نقدینگی و مدیریت هزینه‌های کیفیت قطعات و مجموعه‌ها از جمله اهم برنامه‌های این شرکت در حوزه مالی است.
در حوزه تامین نیز توسعه، تخصصی‌سازی و به‌روزرسانی توانمندی‌های تکنولوژیکی و ظرفیتی شبکه تامین، طراحی، مهندسی و تکوین قطعات و مجموعه‌های پروژه‌های جدید ایران خودرو نظیر  K125 و موتور و گیربکس جدید، از مهم‌ترین برنامه‌های ساپکو در سال جاری است.
ارتقای شفافیت، امنیت و تجهیز زیرساخت‌های اطلاعاتی در راستای توسعه شبکه تامین الکترونیک و همچنین اصلاح و بهبود کیفیت قطعات و مجموعه‌ها با اجرای نظام یکپارچه +SQA از جمله دیگر رویکردهای ساپکو در سال ۱۴۰۰ است.
این شرکت به عنوان مسئول شبکه تامین گروه صنعتی ایران خودرو می‌کوشد تا با توسعه، بهینه‌سازی و تخصصی‌سازی شبکه تامین با مشارکت تامین‌کنندگان، پیش‌بینی ریسک‌ها و اثرات ناشی از آن و بررسی چالش‌ها و محدودیت‌های محیطی و داخلی زنجیره تامین در سال ۱۴۰۰، گام‌های موفقیت‌آمیزی در زمینه تحقق استراتژی‌های محوری همسو با اهداف گروه صنعتی ایران خودرو بردارد.
کد مطلب: 147393
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *