۰
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۲

کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کرد

سعید جلیلی گفت: در این هشت سال برخی راه‌های پر غلط طی شد که باعث زیاد شدن فشارها بر مردم شد.
کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کرد
سعید جلیلی گفت: در این هشت سال برخی راه‌های پر غلط طی شد که باعث زیاد شدن فشارها بر مردم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سعید جلیلی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخابات مهم هستیم گفت: این تصمیم برای  ۴ سال کشور مهم است چرا که در ۸ سال گذشته راههای بسیاری غلطی در کشور انجام شد که فشارها را بر مردم افزایش داد.

وی افزود: امیدوارم عرصه اقناع مردم برای برنامه ها باشد و من فکر می کنم مردم ما خودشان باید فضای انتخابات را رعایت کنند و مردم به مانند کسانی هستند که نامزدهای انتخاباتی باید برنامه خود را به آنها ارائه دهند.

جلیلی تصریح کرد: در این عرصه رقابت هایی که صورت می گیرد مهم است و از ان مهمتر پاسخ هایی است که داده می شود.

وی افزود: فضای انتخابات نباید جایی باشد که مسائل فرعی جای مسائل اصلی را بگیرد و امروز مسائلی چون اشتغال و اینکه چگونه می شود تحریم ها را برطرف کرد بسیار مهم است از این رو نامزدها باید به مردم برنامه های خود رابه مردم اعلام کنند و بگویند چه چه برنامه هایی دارند.

وی تاکید کرد: در این انتخابات نباید لفاظی ها در آن به مسائل اصلی مردم برتری پیدا کند چرا که نمایش نمیتواند جای کار اصلی را بگیرد چرا که اگر ما به کار نرسیم نمایش تبدیل به کار می شود و برای مردم سودی ندارد.

وی گفت: در فضای انتخابات نباید کسانی با حرف های سست و تمایلات مقطعی فضای انتخابات را از مسیر اصلی خارج کنند.

وی گفت: در ۴ سال آینده نباید حرکت کشور به شکلی باشد که کشور پیشرفتی نداشته باشد از این رو باید در عرصه انتخابات به یک رویکرد دقیق برسیم.

جلیلی تصریح کرد: مردم باید خودشان فضای انتخابات را اداره کنند و نباید اجازه دهند که دوقطبی های کاذب جای رویکردهای اصلی را بگیرد و مردم باید بدانند ما در پیش رو نکات بسیاری داریم اما مهم این است که باید نامزدهای انتخاباتی این را بدانند که ما برای ۴سال گذشته کدام مسائل را اولویت قرار می دهیم از این رو کسی که می آید باید بداند که اختیارات و مسئولیت ها چیست؟

جلیلی تاکید کرد: ما یک نقشه راه می خواهیم و کسی که میخواهد  ۴ سال آینده کشور را اداره کند باید نقشه راه مهمی داشته باشد.

جلیلی تاکید کرد: در سال  ۹۲ و ۹۶ما برنامه هایی داشتیم اما نشد از این رو امیدواریم این ناامیدی ها دوباره تکرار نشود و انشاالله کشور با قوت ادامه داشته باشد.

جلیلی در پاسخ به سوالی پیرامون درباره اینکه مهم ترین اقدامی که در صورت ریاست جمهوری انجام دهد چیست گفت: اشتغال که نتیجه بیکاری فکری، مسکن و بی اثر شدن تحریم های مهم ترین مسائل موجود در کشور است.

وی در پاسخ به این سوال که عرصه انتخابات عرصه حضور نامزدها است خاطرنشان کرد: جبهه انقلاب و کسانی که با هم همسو هستند سعی می کنندبا هم باشند و ما باید برای ۴ سال برنامه داشته باشیم.
کد مطلب: 150261
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *