۰
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۵
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سفر به استان سمنان:

از همه می‌خواهم به آقای رییسی کمک کنید

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم در سفر به استان سمنان گفت: بنده رییس ستاد صنعت و معدن رییسی هستم و از همه شما بدون تعارف می‌خواهم به اقای رییسی کمک کنید.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم در سفر به استان سمنان گفت: بنده رییس ستاد صنعت و معدن رییسی هستم و از همه شما بدون تعارف می‌خواهم به اقای رییسی کمک کنید.
عزت‌الله اکبری روز پنج‌شنبه در سفر به سمنان گفت: اقداماتی که در حوزه رفع موانع تولید شاهد هستیم در زمان آقای رییسی اتفاق افتاده است و این حرکت باید ادامه پیدا کند. بنده از شما می خواهم که به  آیت الله رییسی کمک کنید و کاری کنید با سرنوشت جوانان بازی نشود.
نماینده مجلس یازدهم افزود: فضای مجازی و کلاب هاوس که راه افتاده می خواهند مخ جوانان را بزنند و دوباره همان آش و همان کاسه.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مدعی شد: الحمد الله جامعه اقبال خوبی به آقای رییسی دارد نظر ما این است که بدون هیچ تعارفی به ایشان کمک کنید و بنده مسئولیت قبول کردم  و مسئولیت قسمت صنعت و معدن ستاد آقای رییسی با بنده هست و می خواهم که کمک کنید.
وی اذعان کرد: ان شا الله با انتخاب آیت الله رییسی سه قوه با هماهنگی کامل مملکت را از این فسادی که برای آن درست کرده اند خارج خواهند کرد.
اکبری با بیان اینکه "من استخدام وزارت خارجه هستم و می دانم که مذاکره به نتیجه نخواهد رسید چون آن ها می‌خواهند که ما نباشیم و ما هم می‌خواهیم که آن ها نباشند" گفت: دولت دارد نابسامانی ها را مدیریت می کند که مملکت به زمین بخورد و در صنعت و همه حوزه ها همین طور است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش مدعی شد: ما از آقای رییسی دعوت کردیم و ایشان پذیرفتند و امیدواریم با آمدن  آقای رییسی این 3 قوه با هم هماهنگ شوند که کار مردم انجام شود.
 
نماینده  سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس: ریشه برخی مشکلات در ضعف فرهنگی ماست
عباس گلرو نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی روز پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه در حاشیه سفر رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: توصیه حاج قاسم به ما این بود که اگر می خواهید کاری انجام شود باید پیگیری کنید.
وی افزود:: من بیست و دو سال سابقه کاری دارم که بیست و یک سال آن در خارج از کشور بوده است و یک سال است که به عنوان نماینده مجلس تجربه کار در داخل کشور دارم و بعضی اوقات بخاطر بعضی از ندانم کاری‌ها می‌خواهم سرم را به دیوار بکوبم بخاطر کارهایی که با تولید کننده ها می کنند.
گلرو اظهار داشت: این جامعه‌ای است که ما در آن مشکل فرهنگ داریم و همه آن‌ها ریشه در ضعف فرهنگی ما است.
در جلسه‌ای که برای بررسی مشکلات صنعتگران استان سمنان برگزار شد، عمرانی معاون قضایی دادستان کشور، ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان و عبداللهی رییس دادگستری استان سمنان حضور داشتند.
 
 
کد مطلب: 150748
برچسب ها: رئیسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *