۰
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۹
استاندار سیستان وبلوچستان:

اوج فعالیت و تاثیر رسانه‌ها در انتخابات است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اوج فعالیت و تاثیر رسانه‌ها در انتخابات و توسعه استان نیز محصول انتخاب شایسته در همین انتخابات است اگرچه رسانه زمان و مکان ندارد و همیشه می‌تواند در اوج بماند.
اوج فعالیت و تاثیر رسانه‌ها در انتخابات است
 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اوج فعالیت و تاثیر رسانه‌ها در انتخابات و توسعه استان نیز محصول انتخاب شایسته در همین انتخابات است اگرچه رسانه زمان و مکان ندارد و همیشه می‌تواند در اوج بماند.
به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی اظهارداشت: رسانه‌ای موفق است که مسیر انبیای الهی را در پیش گیرد و در کارش صداقت داشته باشد امیدواریم این اصل را همه دوستان اصحاب رسانه در نظر داشته باشند.
وی ادامه داد: رسانه‌ای مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد که علاوه بر صداقت و راستگویی و صحت، بتواند تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های درست و لازم را در اختیار مردم قرار دهد.
استاندار سیستان و بلوچستان با دعوت عموم مردم به شرکت در انتخابات گفت: آنچه از دست ما برمی‌آید این است که تلاشمان را بکنیم تا مردم حضور حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: شمار داوطلبان انتخابات شوراهای شهرو روستا در سالجاری ۱۸ درصد در شوراهای شهری و ۱۶ درصد در روستایی رشد داشته‌ که نشان می‌دهد مردم می‌خواهند در سرنوشت خود اثر داشته و در تصمیم گیری سهیم باشند.
موهبتی بیان کرد: تعداد نامزدهای انتخابات روستاهای استان حدود یکهزار و ۵۰۰ نفر بود که در مجموع ۸۵ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا تایید صلاحیت شده‌اند.
وی تصریح کرد: اگر کسانی که می‌توانند در تصمیم‌گیری به خوبی نقش ایفا کنند در این انتخابات شرکت نکنند به منطقه ظلم کردند و اگر مردم در انتخابات مشارکت نداشته باشند به خودشان ظلم کردند چرا که حق انتخاب را از خودشان سلب کرده اند.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در شرایط فعلی اگر قهر کنیم ابتدا دشمن شاد خواهد شد و فکر خواهد کرد می‌تواند این اتحاد را برهم بزند.
موهبتی خاطرنشان کرد: طرح ۴۶ هزار هکتاری منطقه سیستان که یک پازل از پازل های توسعه سیستان و بلوچستان است با تمام محدودیت‌ها انجام شد و البته برای طرحهای دیگر عمرانی اقدام شد تا این پازل حل شود و شاهد پیشرفت استان باشیم.
وی ادامه داد: چالش مهم در منطقه سیستان «آب» است که برای حل این بحران طرح‌هایی در نظر گرفته شده است که علاوه بر طرح ۴۶ هزار هکتاری منطقه سیستان، طرح چاه ژرف نیز در حال انجام است.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در راستای ساماندهی حاشیه‌نشینی هم به روستاها توجه کردیم تا مردم به حاشیه شهرها مهاجرت نکنند و هم به ساماندهی حاشیه‌ شهرها پرداختیم.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در سیستان و بلوچستان باید شکل بگیرد و نیاز است روی این موضوع تمرکز لازم به عمل آید تا شاهد رفع محرومیت استان باشیم.
موهبتی با بیان اینکه قلم زدن باید پیرامون مشکلات باشد تصریح کرد: در رابطه با حادثه امنیتی که در مسیر ایرانشهر بمپور اتفاق افتاده مامور متخلف بازداشت شده است و احکام لازم که دادگاه تشخیص دهد در مورد وی اجرا خواهد شد اما مطالبی که در مورد این حادثه در فضای مجازی منتشر و خطبه های متعددی به این مساله اختصاص یافت اما در مورد شهادت 2 بسیجی و فرمانده پایگاه و یک معلم و پسرش مطالب زیادی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر نشد.  
وی افزود: اگر فضای رسانه‌ای آزاد و مطلوب وجود داشته باشد کسی جرات ظلم کردن پیدا نخواهد کرد چراکه شرایط آزاد، بستری را فراهم خواهد کرد که به این باور برسیم که عالم محضر خداست.
کد مطلب: 151163
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *