۰
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۷
معروف:

روز به روز بهتر خواهیم شد

سعید معروف پس از پیروزی مقابل کانادا گفت: ایران بازیکنان جدید زیادی در تیم دارد و روز به روز بهتر خواهد شد.
روز به روز بهتر خواهیم شد
سعید معروف پس از پیروزی مقابل کانادا گفت: ایران بازیکنان جدید زیادی در تیم دارد و روز به روز بهتر خواهد شد.
به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال مردان ایران در چهارمین دور از رقابت‌های لیگ ملت‌ها، ۱۳ خرداد (پنجشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف کانادا رفت و در این رقابت موفق شد حریفش را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. این دیدار در چهار ست به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران پایان یافت.
سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران پس از این پیروزی گفت: امروز بازی اول من در رقابت ها لیگ ملت های والیبال بود و بسیار خوشحالم که با پیروزی این رقابت ها را شروع کردم. باید بگویم که رقابت لیگ ملت های والیبال سخت و طولانی است اما اکنون خوشحال هستیم که کانادا را شکست داده ایم چرا که با کانادا در المپیک در یک گروه قرار داریم و برای ما این مسابقه مهم بود. من از عملکرد تیمم بسیار خوشحالم.  همه بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند. ما بازیکنان جدید زیادی در تیم داریم و روز به روز بهتر بازی می کنیم.
ریان اسکلاتر ملی پوش کانادا پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل ایران گفت: احساس می کنم که در برخی از شرایط دشوار، راه درستی برای حفظ اعتماد به نفس پیدا نکرده‌ایم.  ایران واقعا خوب بازی می کرد. تیم شما همیشه باید آماده باشد چرا که ایران با معروف بازی خواهد کرد. باید بگویم که سعید معروف بازیکن بزرگی است.  برای ما خیلی مهم است که بعد از امتیازات سخت از یکدیگر جدا نشویم  و باید در مورد آنچه که به بهبود تیم کمک می کند صحبت های لازم را انجام دهیم.
کد مطلب: 151779
برچسب ها: والیبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *