; ?>; ?> تجمعات انتخاباتی به حداقل برسد - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۰

تجمعات انتخاباتی به حداقل برسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با شروع تبلیغات انتخاباتی امیدواریم شهروندان از تجمعات انتخاباتی پرهیز و از حضور در مکان‌های پرازدحام جلوگیری کنند.
تجمعات انتخاباتی به حداقل برسد
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با شروع تبلیغات انتخاباتی امیدواریم شهروندان از تجمعات انتخاباتی پرهیز و از حضور در مکان‌های پرازدحام جلوگیری کنند.
شهرام حبیب‌زاده در جلسه کمیته پیشگیری از کرونا در اردبیل اظهار کرد: هر چند در روزهای اخیر روند نزولی را در شیوع بیماری کرونا شاهد هستیم اما همچنان وضعیت شکننده‌ای در شیوع مجدد این بیماری در استان اردبیل شاهد هستیم که ضرورت دارد همه موازین بهداشتی و پروتکل‌ها را رعایت کنند.
وی به شروع تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در این مجالس که عمدتا در فضاهای با ازدحام بالا انجام می‌شود، شهروندان باید از ماسک استفاده کرده و از حضور در مکان‌های مسقف‌دار در ساعات طولانی پرهیز کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: براساس اعلام شیوه‌نامه‌های تبلیغاتی بهتر است کاندیداها سخنرانی‌های خود را در مکان‌های رو باز و در فضای آزاد انجام داده و حتما از تراکم جمعیت در ستادهای انتخاباتی پرهیز شود.
حبیب‌زاده افزود: از فردا تبلیغات رسمی کاندیداها آغاز می‌شود که متأسفانه عده‌ای سعی می‌کنند مجالس تبلیغ خود را در منازل و برخی مکان‌های محدود با ازدحام بالا انجام دهند که قطعا برخورد جدی با آنها انجام شده و اجازه شیوع گسترده بیماری کرونا و آغاز پیک پنجم را در این ایام نخواهیم داد.
وی به روند واکسیناسیون نیز اشاره کرد و ادامه داد: عملیات واکسیناسیون مرحله به مرحله به پیش می‌رود و حتما شهروندان با اعلام قبلی و فراخوان انجام شده به مراکز بهداشت مراجعه کرده و در سنین 65 سال به بالا اقدام به واکسیناسیون بکنند.
حبیب‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما منتظر ورود محموله جدید واکسن به استان هستیم تا توزیع را انجام داده و به نوعی مرحله جدیدی از واکسیناسیون را شروع کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به آمار کاهشی بستری‌ها تا 23 بیمار و تلفات یک نفری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از 169 بیمار کرونایی استان، 38 نفر در آی.سی.یو به سر می‌برند و همچنان این وضعیت شکننده بودن کرونا را در استان اردبیل نشان می‌دهد.
کد مطلب: 152098
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *