۰
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸

ارائه کتاب‌های کانون با تخفیف ویژه

هشت عنوان کتاب دیگرِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز اول تیر ۱۴۰۰ با تخفیف ویژه در پایگاه فروش محصولات کانون در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
ارائه کتاب‌های کانون با تخفیف ویژه
هشت عنوان کتاب دیگرِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز اول تیر ۱۴۰۰ با تخفیف ویژه در پایگاه فروش محصولات کانون در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ به مدت یک ماه ۳۲ عنوان کتاب (هر هفته هشت عنوان) با ۲۵درصد تخفیف در سایت فروش محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir برای علاقه‌مندان ارایه می‌شود.
بر همین اساس در این هفته، سه عنوان کتاب شعر (کودک و نوجوان)، سه رمان برای نوجوانان، یک کتاب داستان و یک کتاب علمی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
رمان‌های «جستجو در مدرسه» اثر ژان فیلیپ آرو وینیود، ترجمه نیلوفر اکبری و تصویرگری سرژ بلوش، «راز خانه سه خواهرون» نوشته عبدالمجید نجفی از مجموعه «رمان نوجوان امروز» و «ساچیکو یعنی شادی» به نویسندگی کمیکو ساکایی، ترجمه حمیدرضا شاه‌آبادی و تصویرگری تومی آرای، هر سه مناسب گروه سنی ۱۵+ سال (نوجوان) از جمله این آثار به شمار می‌رود.
همچنین کتاب «قندیل کوچک» نوشته غسان کنفانی، ترجمه غلامرضا امامی و تصویرگری پرستو احدی و کتاب «چیستان‌های علمی» به نویسندگی رز وایلر، ترجمه کتایون صدرنیا و تصویرگری تالیو الدیس استوبیس هر دو برای گروه سنی ۱۲+ سال (نونگاه) دیگر کتاب‌هایی هستند که از اول تیر با تخفیف در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
کتاب «چهارشنبه‌های بستنی» سروده انسیه موسویان و تصویرگری مینو مهدویانی از مجموعه «شعر نوجوان امروز» مناسب گروه سنی ۱۵+ سال (نوجوان)، «سر کوهی رسیدم» بر اساس متل قدیمی «دویدم و دویدم» با تصویرگری ایمن وطنی و «خانه‌ی خاله» از مجموعه‌ی بازی با انگشت‌ها سروده مصطفی رحماندوست و تصویرگری حسام‌الدین طباطبایی هر دو مناسب گروه سنی ۴+ سال (نوباوه) با تخفیف ۲۵ درصد ارایه خواهد شد.
یادآوری می‌شود اسامی کتاب‌هایی که در هفته‌ آینده با تخفیف در پایگاه فروش کانون به نشانی shop.kpf.ir در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد به زودی اعلام خواهد شد.
کد مطلب: 152566
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *