۰
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۳
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

خوزستان در حال از بین رفتن است

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به اجرای طرح‌های انتقال آب، گفت: انتقال آب موجب شده خوزستان به این روز بیافتد.
خوزستان در حال از بین رفتن است
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به اجرای طرح‌های انتقال آب، گفت: انتقال آب موجب شده خوزستان به این روز بیافتد.
عبدالله ایزدپناه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با موضوع بررسی مشکلات تامین آب استان خوزستان که امروز (۲۵ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: ارائه گزارش‌های غلط برای مهمانانی که از بالادست به خوزستان می‌آیند، خوزستان را گلستان جلوه می‌دهد. بر اساس این گزارش‌ها در بسیاری از جاهای خوزستان نباید مشکل داشته باشیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: همه مدیران دستگاه‌های دولتی باید گزارش‌ها را به صورت واقعی ارائه دهند تا شرایط خوزستان دیده شود.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: آیا واقعا علت این شرایط خوزستان خشکسالی است یا عوامل دیگر؟
ایزدپناه بیان کرد: خوزستان، استان مهمی برای کشور است و عدم امنیت خوزستان یعنی نبود امنیت در کل کشور. اکنون امنیت خوزستان به دلیل خطاهای انسانی و تصمیمات نابجا به مخاطره افتاده است.
وی تصریح کرد: پروژه‌های انتقال آب باید متوقف شوند. خشکسالی یک طرف قضیه است. انتقال آب است که موجب شده است خوزستان به این روز بیافتد.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: سدهای کشاورزی بالادست کرخه نیز باید به سدهای برق آبی تبدیل شوند؛ آنجا آب را برای کشاورزی استان‌های بالادست نگهداری کرده‌اند و خوزستان را دچار مشکل کرده‌اند.
ایزدپناه گفت: از منع کشت یا کشت کم آب‌بر صحبت می‌کنند اما چه آموزشی به کشاورزان داده شده تا اکنون گرسنه نباشند؟ اکنون تمام خوزستان گرسنه است. کدام منطقه خوزستان دچار مشکل آب شرب نیست؟ کمترین نقطه‌ای در خوزستان پیدا می‌شود که مشکل آب نداشته باشد. چگونه باید مشکل این نقاط حل شود؟
وی بیان کرد: خوزستان تاوان بی‌تدبیری و تصمیمات اشتباه را پس می‌دهد و باید جلوی این بی‌تدبیری را بگیریم زیرا خوزستان در حال نابودی و از بین رفتن است.
کد مطلب: 153682
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *