۰
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۱

قیاسی از دور رقابت‌های المپیک حذف شد

مرتضی قیاسی نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو از دور رقابت‌ها کنار رفت.
قیاسی از دور رقابت‌های المپیک حذف شد
مرتضی قیاسی نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو از دور رقابت‌ها کنار رفت.
به گزارش ایرنا، پیکارهای مقدماتی ۲ وزن ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد از ساعت ۶:۳۰ امروز (جمعه) آغاز شد و مرتضی قیاسی و محمدحسین محمدیان نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.
مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور نخست هایتهم داخلاوی از تونس را ۵ بر یک شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
وی در دور بعد مقابل باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند قرار گرفت و در حالی که کشتی را تا اواسط تایم دوم به خوبی اداره کرده بود اسیر بدلکاری حریف هندی شد و با ضربه فنی شکست خورد.
باجرانگ در مرحله نیمه نهایی مغلوب حاجی علی‌اف دارنده ۳ طلای جهان و برنز المپیک از جمهوری آذربایجان شد و قیاسی نیز از درو رقابت‌ها حذف شد.
گاژی‌مراد رشیداف دارنده یک طلا و ۲ نقره قهرمانی جهان از روسیه نیز در دیگر مبارزه نیمه نهایی مغلوب تاکوتو اوتوگورو دارنده طلای سال ۲۰۱۸ قهرمانی جهان از ژاپن شد.
به این ترتیب اتوگورو و حاجی علی‌اف برگزار کننده مبارزه فینال وزن ۶۵ کیلوگرم در المپیک توکیو خواهند بود.
محمدحسین محمدیان دیگر نماینده کشورمان در وزن ۹۷ نیز در دور نخست به مصاف الیزبار اودیکادزه دارنده برنز قهرمانی جهان و برنز قهرمانی اروپا از گرجستان قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد که با توجه به شکست اودیکادزه مقابل عبدالرشید سعدالله‌یف قهرمان المپیک و جهان از روسیه، محمدیان از دور رقابت‌ها حذف شد.
مصطفی حسین‌خانی آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان نیز روز گذشته در مبارزه نخست با شکست برابر حریف آمریکایی از دور پیکارها حذف شده بود. 
کد مطلب: 154506
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *