۰
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۰

صعود حسن یزدانی به نیمه‌نهایی المپیک

دارنده مدال‌های طلای کشتی آزاد جهان و المپیک با کسب دومین پیروزی به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو راه یافت.
صعود حسن یزدانی به نیمه‌نهایی المپیک
دارنده مدال‌های طلای کشتی آزاد جهان و المپیک با کسب دومین پیروزی به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو راه یافت.
به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و بخت اصلی کسب مدال طلای کاروان ایران در المپیک توکیو  در دومین مبارزه خود در وزن ۸۶ کیلوگرم، برابر استفان ریچموت از سوییس به روی تشک رفت و در مدت زمان یک دقیقه و ۴۸ ثانیه با نتیجه ۱۲ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.
کشتی‌ گیر سوئیس که سعی کرد با انگیزه بالا در مبارزه حاضر شود در ثانیه‌های آغازین مبارزه به سمت یزدانی حمله ور شد و توانست پای یزدانی را به بیرون تشک ببرد و یک امتیاز بگیرد. یزدانی پس از این اتفاق با لبخندی بر گوشه لب به وسط تشک آمد و سپس با حمله‌های مداوم در یک دقیقه و ۴۸ ثانیه کار حریف روس را تمام کرد و با نتیجه قاطع ۱۲ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.
یزدانی پیش از این در دور نخست مقابل جاورایل شاپیف از ازبکستان با نتیجه ۱۱ بر ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. یزدانی برای رسیدن به فینال بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) به مصاف آرتور نایفونوف از روسیه می‌رود.
دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان و رقیب اصلی یزدانی از آمریکا که در سمت دیگر جدول قرار دارد نیز در مبارزه نخست مقابل حریف بلاروس به برد قاطع ۱۱ بر صفر رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. تیلور برای رسیدن به نیمه نهایی در مبارزه‌ای آسان به مصاف حریفی از سن مارینو می‌رود.
یزدانی در نیمه نهایی به احتمال فراوان با نایفونوف از روسیه مسابقه می‌دهد. کشتی‌گیر روس در دور نخست مقابل ماکوئف از اسلواکی به پیروزی ۶ بر صفر رسید و در یک چهارم نهایی باید به مصاف عثمان گوچن از ترکیه برود.
کد مطلب: 154423
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *