۰
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸
روایت مصطفی کواکبیان از دیدار با مهدی کروبی:

تنگناهاي معیشت مردم و نحوه مقابله با کرونا دغدغه فعلی حاج اقا کروبی است

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، از دیدار خود با مهدی کروبی خبر داد. 
تنگناهاي معیشت مردم و نحوه مقابله با کرونا دغدغه فعلی حاج اقا کروبی است
مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، از دیدار خود با مهدی کروبی خبر داد. 
به گزارش مردم‌سالاری‌آنلاین، کواکبیان درباره این دیدار نوشت: چهارشنبه بیستم مرداد ۱۴۰۰ توفیق داشتم در منزل جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی کروبی حدود دو ساعتی در خدمت ایشان بوده و با یار دیرین امام وانقلاب گفتگوی مفصلی داشته باشم .
خوشبختانه (علیرغم ضعف جسمانی ) از روحیه بالا و ذهنی خلاق بر خوردار است.
ایشان با اشاره به تاریخچه مبارزات خویش در نهضت امام خمینی(ره)چگونگی ورود خویش را در مسیر حرکت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران توضیح داد و گفت :از اولین روزهای پس از رحلت آیه الله بروجردی در سال ۱۳۴۰ جزو مقلدین امام خمینی  (ره)  بودم و با عنایت به این که مرحوم پدرم به فداییان اسلام و مرحوم نواب صفوی ارادت داشت به مسیر مبارزه و دستگیری و زندان در همان سال ها به رهبري امام خميني(ره)پيوستم و دروس فقهي را نزد بزرگان حوزه تلمذ كردم.
نكته قابل توجه اينكه جناب اقاي كروبي همه حوادث قبل از انقلاب و پس از پيروزي سال ١٣٥٧ را با دقت فراوان و جز ء به جز ء تشريح نمودند.
البته در ادامه نشست نيز ايشان با شاره به اينكه  همه معتقدان به اسلام وانقلاب و نظام بايد خودشان را مديون  شهدا وشرمنده خانواده هايشان بدانند از سختي زندگي و تنگناهاي معيشتي مردم و همچنين قرباني شدن بيش از ٥٠٠ نفر در هر روز بر اثر كرونا شديداً ابراز نگراني نمودند و مهم ترين دغدغه فعلي خودشان را همين دو موضوع قلمداد كردند.
شايان ذكر است اينجانب نيز در اين ديدار از ايشان به خاطر اصل تشويق مردم در انتخابات ٢٨ مرداد سال جاري تشكر كردم و از وضعيت احزاب جبهه اصلاحات و آخرين تحولات مربوط به تركيب كابينه آقاي رئيسي و پيش بيني هايي از چشم انداز سال هاي پيش رو نكاتي را مطرح نمودم و محتواي مطالبات حزب مردم سالاري از آقايان رئيسي و اژه اي را كه در بيانيه پس از انتخابات منتشر شده بود يادآور شدم.  در ادامه با اشاره به موضوع رفع حصر از محصوران  ( مير حسين موسوي وخانم زهرا رهنورد وايشان)  گفتم اين موضوع را بيش از ده بار در صداوسيما ومجلس و مصاحبه ها و كنگره ها  مطرح كرده ام   لذا خدا را شاكرم كه اين موضوع رو به پايان است.
در پايان با بيان اينكه روابط حزب مردم سالاری با حاج اقا کروبی پس از سال ۷۶تا کنون همواره بر قرار بوده و چندین بار از وجودشان در کنگره حزب بهره مند بودیم بر تداوم چنین جلساتی  با حضور اعضاي حزب مردم سالاري تاکید نمودم  كه ايشان نيز ازاين پيشنهاد بسيار استقبال كردند.
کد مطلب: 154753
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *