۰
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰

آغاز بارش «ابرهای پنبه‌ای» در کانون

آغاز بارش «ابرهای پنبه‌ای» در کانون
مجموعه‌ی شعرهای کودکانه‌ی مرضیه تاجری در کتاب «ابرهای پنبه‌ای» به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان منتشر و روانه‌ی بازار کتاب شد.
به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ابرهای پنبه‌ای شامل ۱۰ شعر از مرضیه تاجری است که برای گروه سنی بالای ۹سال سروده شده و با تصویرگری تهمینه خواجوی در ۲۴صفحه‌ی تمام‌رنگی به چاپ رسیده است.
شعرهای این مجموعه با نام‌هایی چون هشت‌پا، آقاپلیس، نیایش، مورچه‌خانم، مغازه‌ی بابا، همسایه‌ی ما، سفر، ابرهای پنبه‌ای، خانه‌ی ما و تالاب، با زبان و کلماتی ساده در حال‌وهوایی سروده شده‌اند که می‌توانند معرف اتفاقات روزمره و محل زندگی یک کودک باشند، از محیط‌های شهری و محلی تا فضای سبز و جاده‌های اطراف.
شاعر در شعر  «آقاپلیس» می‌سراید: دنبال ماشین عروس / رفتیم با ماشین‌مان / بابای من سبقت گرفت / با سرعت از دایی‌جان / وقتی که دید آقاپلیس / آمد جلو اخطار داد / اول مدارک را گرفت / بعدش به او هشدار داد...
صفحه‌آرایی این کتاب را که در ۲۵۰۰ نسخه با نظارت هنری مانلی منوچهری و مدیریت هنری سمیرا فرجی عرضه شده، محمدعلی عدیلی بر عهده داشته است.
ابرهای پنبه‌ای با قیمت ١۴هزار تومان در تمامی فروشگاه‌های سراسری کانون و نیز سایت فروش محصولات در آدرس www.shop.kpf.ir  در دسترس علاقه‌مندان است.
 
کد مطلب: 154784
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *