۰
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳

اعتراض شبانه به دلیل قطع برق

امروز (چهارشنبه) شهر طولکرم واقع در شمال کرانه باختری شاهد اعتصاب تجاری در اعتراض به تداوم قطع جریان برق و عدم حل مشکل برق از سوی طرف‌های رسمی بود.
اعتراض شبانه به دلیل قطع برق
امروز (چهارشنبه) شهر طولکرم واقع در شمال کرانه باختری شاهد اعتصاب تجاری در اعتراض به تداوم قطع جریان برق و عدم حل مشکل برق از سوی طرف‌های رسمی بود.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین «معا»، امروز (چهارشنبه) شهر طولکرم واقع در شمال کرانه باختری از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر به وقت محلی شاهد اعتصاب تجاری در پاسخ به فراخوان گروه‌های کار ملی در اعتراض به تداوم قطع جریان برق و عدم حل مشکل برق از سوی طرف‌های رسمی بود.
شهر طولکرم تا ساعات پایانی شب گذشته شاهد اعتراضات گسترده بود و شهروندان تعدادی تقاطع‌ها را به دلیل تداوم قطع جریان برق در بخش‌های گسترده شهر برای ساعت‌های طولانی بستند و لاستیک‌های خودروها را آتش زدند.
در همین راستا، ایاد جراد، دبیرکل جنبش فتح در طولکرم خاطرنشان کرد: شب گذشته همه چیز از کنترل خارج شد به ویژه پس از قطع جریان برق خط شماره ۱ و خط شماره ۲ و ما به همه مسؤولان نسبت به رسیدن به این نقطه هشدار دادیم و ما همچنان نسبت به آن هشدار می‌دهیم.
جراد همچنین تصریح کرد: آنچه در طولکرم اتفاق افتاد همه جنبه‌های زندگی این استان را از همه نظر تحت تأثیر قرار داد که باعث شد شهروندان به خیابان‌ها بیایند.
دبیرکل جنبش فتح در طولکرم اظهار داشت، سازمان برق و دولت موظفند در اسرع وقت راه حل‌های سریع ارائه دهند و نقاط اتصال باید از داخل خط سبز به طولکرم منتقل شوند تا آنچه دیروز اتفاق افتاد تکرار نشود زیرا قطع جریان برق توسط اسرائیلی‌ها صورت گرفت.
وی ادامه داد، تمام مشکلات برق در تمام استان‌های فلسطینی توسط اداره برق حل شده است. چرا طولکرم مشکل خود را تاکنون علی‌رغم درخواست‌های مکرر حل نکرده است؟
جراد تأکید کرد، جنبش فتح در کنار اهالی طولکرم ایستاده است و برای دستیابی به راه‌حل‌های سریع در استانی که تعداد ساکنان آن ۲۰۰ هزار تن است، تلاش می‌کند.
ایاد جراد ضمن هشدار نسبت به اینکه جنبش فتح و تمامی گروه‌ها و شهروندان اقدامات خود را تشدید خواهند کرد، گفت: ما تا دوشنبه آینده به دولت فلسطین فرصت می‌دهیم تا این مشکل را حل کند و اگر حل نشود، ما در مقابل مقر کابینه در رام الله تحصن خواهیم کرد.
کد مطلب: 154899
برچسب ها: فلسطين
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *