۰
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹

عوارض سابلیمینال در برخی فایل‌های سابلیمینال ثروت و زیبایی

در سال های اخیر استفاده از پیام های سابلیمینال برای تاثیر بر ناهشیار بین مردم بسیار محبوب شده است. هدف از این فایل ها تاثیر بر ناخودآگاه فرد با استفاده از پیام هایی است که در زیر آستانه شنوایی انسان قرار دارند، است.
در سال های اخیر استفاده از پیام های سابلیمینال برای تاثیر بر ناهشیار بین مردم بسیار محبوب شده است. هدف از این فایل ها تاثیر بر ناخودآگاه فرد با استفاده از پیام هایی است که در زیر آستانه شنوایی انسان قرار دارند، است. وقتی شما یک فایل سابلیمینال مثلا با عنوان سابلیمینال ثروت گوش می کنید، در ظاهر صدای یک موسیقی را می شنوید که معمولا ریتمی آرامبخش دارد. ولی در پشت پرده پیام های سابلیمینال (زیر آستانه شنوایی) قرار دارند که برای جذب ثروت روی ناهشیار شما تاثیر می گذارند. شما این پیام هارا نمی شنوید ولی ناهشیار شما این پیام های پنهان را دریافت می کند. حالا با توجه به تعریفی که از پیام سابلیمینال کردیم، آیا می توان به عوارض سابلیمینال و تاثیر منفی آن روی ناخودآگاه بدگمان بود؟
در این مقاله می خواهیم با بررسی مشخصات یک سابلیمینال خوب و معتبر، عوارض سابلیمینال های نامعتبر بر روی ناهشیار فرد را توضیح دهیم.
 

 
عوارض سابلیمینال چیست؟
همانطور که در مقدمه هم گفتیم، پیام های سابلیمینال در زیر آستانه شنوایی شما قرار دارند و بنابراین شما آنها را نمی شنوید. در نتیجه می توانیم بگوییم که خرید سابلیمینال از سایت های نامعتبر مثل یک هندوانه در بسته است که نمی توانید به این راحتی ها از کیفیت آن مطمئن شوید. بنابراین در صورتی که در تهیه سابلیمینال هایی مانند سابلیمینال ثروت یا سابلیمینال زیبایی و یا هر سابلیمینال دیگری، دقت به خرج ندهید می تواند عوارض منفی روی ناهشیار شما بگذارد.
یکی از مهمترین عوارض منفی سابلیمینال نامعتبر این است که می تواند مقاومت ناهشیار شما را افزایش دهد و به جای اینکه مثلا باعث جذب ثروت یا زیبایی شود، برعکس عمل کند. ناهشیار که فروید آن را به کوه یخ تشبیه می کند که بخش اعظم آن زیر آب قرار دارد، ساختار بسیار پیچیده ای دارد و به اصطلاح عامیانه، بسیار زیرک و باهوش است. بنابراین با تلقین های مستقیم و ساده نفوذ در ناخودآگاه ممکن نیست و می تواند باعث شود مکانیسم های دفاعی جدیدتری طراحی کند و مقاوم تر شود.
مثالی که می توان در مورد ناهشیار زد این است که ناهشیار مثل یک ماهی لیز که بسیار چابک است، از کشف شدن فرار می کند و به این راحتی ها اجازه نفوذ در خود را نمی دهد. بسیاری از سابلیمینال های موجود در سایت های مختلف، از روش تلقین مستقیم استفاده می کنند. به این معنی که یک سری جملات تاکیدی مثبت را در فایل قرار می دهند و آن را به اسم فایل سابلیمینالی که قرار است ناهشیار شما را تغییر دهد به شما ارائه می کنند. در حالی که نفوذ در ناهشیار باید به صورت مرحله به مرحله و به صورت غیرمستقیم باشد در غیر این صورت عوارض سابلیمینال اجتناب ناپذیر خواهد بود. برای این که پیام های سابلیمینال به درستی تنظیم شوند، نیاز است که این پیام ها توسط متخصصی که به ساختار ناهشیار شناخت کامل دارد، تهیه شوند. یک دکتر روانشناس بهترین گزینه برای این کار است. روانشناس با توجه به دانش تخصصی که در این زمینه دارد می تواند به طور مثال پیام های سابلیمینال ثروت را به گونه ای تهیه کند که بدون برانگیختن مقاومت ناهشیار شما را برای جذب ثروت آماده کند.
بنابراین به شما توصیه اکید می شود که قبل از تهیه سابلیمینال، به اعتبار و تخصص فردی که این فایل ها را تهیه کرده است دقت کنید تا عوارض سابلیمینال را حذف کنید. بسیاری از سایت ها فایل هایی در اختیار شما قرار می دهند که توسط فردی ناشناس تهیه شده است و هیچ نام و نشانی از رزومه فردی که آن را تهیه کرده است به شما ارائه نمی دهند.
آیا سابلیمینال ثروت یا سابلیمینال زیبایی تاثیر دارند؟
اولین نکته برای تاثیر یک فایل با پیام سابلیمینال اعتبار تهیه کنندگان آن فایل است. با وجود تمام پیچیدگی های ناهشیار، اگر پیام های سابلیمینال توسط یک فرد متخصص در زمینه ناخودآگاه تهیه شده باشند، به راحتی می تواند بر ناهشیار شما تاثیر بگذارد و شما را به سمت جذب ثروت و زیبایی بیشتر سوق دهد.
یادتان باشد، اینطور نیست که مثلا اگر سابلیمینال ثروت را از یک سایت نامعتبر خریدید و بارها به آن گوش دادید و نتیجه ای ندیدید، خب مشکلی پیش نیامده است. فکر نکنید فایلی بوده که گوش داده اید و اگر تاثیر مثبت نداشته، تاثیر منفی هم روی شما نداشته است! نه اصلا اینطور نیست! ممکن است در لحظه متوجه عوارض سابلیمینال روی ناهشیارتان نباشید ولی حقیقت این است که در دراز مدت اثرات معکوس آن را روی زندگیتان خواهید دید. در مورد سابلیمینال زیبایی هم همین است. بر همین اساس اگر از سابلیمینال معتبر استفاده کنید خطری برای ناهشیار شما نخواهد داشت.
در بعضی از منابع عنوان می کنند که یکی از عوارض سابلیمینال، کم آبی بدن است! و از شما می خواهند در حین گوش دادن به سابلیمینال آب زیاد بخورید! که باید بگوییم که این ادعاها هیچگونه مبنای علمی ندارد.
اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که می خواهید از سابلیمینال ثروت یا سابلیمنال زیبایی استفاده کنید، حتما این فایل ها را از سایتی معتبر تهیه کنید تا عوارض منفی و خطر برای ناهشیار شما نداشته باشد.
چطور به سابلیمینال گوش کنم تا بیشترین تاثیر را داشته باشد؟
اگر به سابلیمنال های نامعتبر گوش داده اید، ابتدا باید عوارض این سابلیمینال ها را از ناهشیارتان پاک کنید. سایت های معتبر سابلیمنال پاکسازی ناهشیار دارند که می توانید تهیه کنید. گام دوم این است که سابلیمینال ها را به ترتیب گوش کنید. اگر فایل سابلیمینال ثروت یا سابلیمینال زیبایی را از سایتی معتبر تهیه کرده باشید، به هیچ عنوان تک فایل نخواهند بود. همانطور که قبلا هم گفتیم برای نفوذ در ناهشیار و اجتناب از عوارض سابلیمینال و خطرات آن برای ناهشیار، باید مرحله به مرحله عمل کرد و به همین دلیل هم سایتی که معتبر باشد و سابلیمینال هایش توسط یک فرد متخصص تهیه شده باشد، فایل ها مرحله به مرحله خواهند بود. بنابراین طبق دستورالعمل سایت عمل کنید و فایل ها را به ترتیب و به تعداد دفعات گفته شده گوش کنید. این کارها باعث می شود اثرات سابلیمینال به بیشترین حد خودش برسد.
خلاصه و جمع بندی
این روزها سایت های زیادی فایل های سابلیمینال رایگان و غیررایگان ارائه می دهند و بازار سابلیمینال حسابی داغ است. بنابراین افراد سودجو هم بسیار زیاد هستند که می توانند از علاقه شما مثلا به سابلیمینال ثروت یا سابلیمینال زیبایی استفاده کنند و فایل های غیرمعتبر به شما بدهند. بنابراین قبل از تهیه هرگونه فایل سابلیمینال و برای جلوگیری از عوارض سابلیمینال بر ناهشیارتان، حتما سابلیمینال را از سایت های معتبر تهیه کنید و از تخصص و اعتبار و رزومه فردی که این فایل ها را تهیه کرده است مطمئن شوید.
 
کد مطلب: 155572
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *