۱
۱
پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲

وجود غده‌ خوش‌خیم سرطانی در بدن بایدن

پزشک کاخ سفید گفت: زائده‌ای که هفته گذشته در طول کولونوسکوپی جو بایدن برداشته شد، یک غده خوش‌خیم با رشد آرام بود.
وجود غده‌ خوش‌خیم سرطانی در بدن بایدن
پزشک کاخ سفید گفت: زائده‌ای که هفته گذشته در طول کولونوسکوپی جو بایدن برداشته شد، یک غده خوش‌خیم با رشد آرام بود.
به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، کوین اوکانر، پزشک کاخ سفید با انتشار گزارشی از روند درمانی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا منتشر شد، گفت زائده‌ای که هفته گذشته در طول کولونوسکوپی بایدن برداشته شد، یک غده خوش خیم با رشد آرام بود، اما اعتقاد بر این است که یک ضایعه پیش سرطانی است که در حال حاضر هیچ اقدام دیگری برای آن لازم نیست.
در بیانیه کاخ سفید که با اجازه خود رئیس جمهور منتشر شده، آمده است:  پولیپ خوش‌خیم ۳ میلی‌متری از روده بایدن برداشته شد. نمونه‌ای که برای بررسی بافت‌شناسی برداشته شده، به‌عنوان آدنوم لوله‌ای شکل، مشابه پولیپی که در سال ۲۰۰۸ از او برداشته شد، شناسایی شده است .
اوکانر اضافه کرد که آدنوم توبولار، تومور خوش خیم و به آرامی در حال رشد است که به عنوان یک "ضایعه بالقوه پیش سرطانی" در نظر گرفته می شود. اکنون رئیس جمهور نیازی به مداخله بیشتر ندارد، در این مورد توصیه می شود "معاینات معمول" را انجام دهد.
در ۱۹ نوامبر، بایدن تحت کولونوسکوپی - معاینه روده بزرگ - قرار گرفت و سپس به اجرای وظایف خود بازگشت. او در حین بیهوشی اختیارات خود را به کامالا هریس معاون رئیس جمهور سپرد که اولین زنی در تاریخ ایالات متحده بوده که وظایف ریاست جمهوری را بر عهده  گرفت. ۲۰ نوامبر، پولیپ بایدن برداشته شد و عمل جراحی مربوطه بدون مشکل انجام گردید.
بایدن ۷۹ ساله مسن‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا با سوالات زیادی درباره وضع سلامتی‌اش روبرو است.
کد مطلب: 158101
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


میهمان
Iran, Islamic Republic of
جاش هریس میاد. ترامپ هم مبارزه انتخاباتی با هریس براش خوراکه. راحت میبرتش. یه وقت زود دیر نشود!