۰
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۷

آغاز سفرهای استانی «بندر بند» با شیراز

فیلم سینمایی «بندر بند» 15 و 16 آذرماه با حضور عوامل فیلم در دو پردیس سینمایی شهر شیراز اکران ویژه خواهد داشت. 
آغاز سفرهای استانی «بندر بند» با شیراز
فیلم سینمایی «بندر بند» 15 و 16 آذرماه با حضور عوامل فیلم در دو پردیس سینمایی شهر شیراز اکران ویژه خواهد داشت. 
 
به گزارش روابط عمومی فیلم، عوامل فیلم سینمایی «بندر بند» ساخته منیژه حکمت به تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی در اولین اقدام برای اکران‌های ویژه این فیلم در شهرهای مختلف ایران، مهمان شهر شیراز به عنوان یکی از شهرهایی که در سال 98 سیل را تجربه کرد، می شوند. 
 
این فیلم سینمایی در اکرانی ویژه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۵ و ۱۶ آذر ماه در سه سانس در پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب و پردیس سینمایی گلستان شهر شیراز با حضور منیژه حکمت کارگردان و یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم، فرهاد فزونی کارگردان هنری، رضا کولغانی و امیرحسین طاهری بازیگران این اثر، سجاد آورند مدیر فیلمبرداری، فرشاد فزونی آهنگساز با همراهی سجاد افشاریان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان مهمان ویژه، روی پرده می‌رود. 
 
همچنین قرار است رضا کولغانی برای مخاطبان فیلم در شیراز در سالن سینما، اجرای زنده داشته باشد. 
 
«بندر بند» که پخش بین‌المللی آن برعهده شرکت ایریماژ است، در جشنواره‌های متعددی به نمایش درآمده و جایزه بهترین فیلم جشنواره کلکته، جایزه نتپک جشنواره فیلم‌های کوهستانی اولجو و همچنين تقدیرنامه بهترین فیلم جشنواره باتومی را دریافت کرده‌ است.
 
در خلاصه داستان «بندر بند» که به شکلی جدی، تصاویر مستند از سیل را در خود جای داده، آمده است: یک بند کوچک موسیقی از شهرستان‌های دور جنوب ایران قصد دارند بعد از مدت‌ها در یک کافی‌شاپ در تهران وارد یک رقابت غیر رسمی شوند. مهلا به همراه سایر اعضای بندر بند، همسرش و یکی از نزدیکترین دوستان‌شان سفر خود را از یک استان جنوبی به تهران آغاز می‌کنند، آن هم درست زمانی که همه داشته‌های خود را در سیل از دست داده‌اند...
 
رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی بازیگران «بندر بند» هستند. 
 
دیگر عوامل فیلم عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: منیژه حکمت و مصطفی زندی، کارگردان هنری: فرهاد فزونی، مدیر فیلمبرداری: سجاد آورند، تدوین: نوید توحیدی، موسیقی متن: فرشاد فزونی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه و گرافیک: فرهاد فزونی، طراح لباس: ندا نصر، صدابردار: محمدحسین کاوه، مدیرتولید: جعفر عروجی، جانشین تولید: داریوش حکمت، پشتیبانی تولید: افروز شادکی، محصول بامداد فیلم و کپ فیلم و مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی با همراهی سپیده شریعت‌رضوی.
کد مطلب: 158373
برچسب ها: بندر بند
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *