۰
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۰

اصلاح قیمت خودرو موجب حذف دلالان از بازار خودرو می شود

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اصلاح قیمت خودرو از سوی وزیر صمت که با هدف حذف دلالان از بازار خودرو صورت گرفته اقدامی مناسب است و در صورت تدوام دست دلالان را از بازار خودرو کوتاه خواهد کرد
اصلاح قیمت خودرو موجب حذف دلالان از بازار خودرو می شود

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اصلاح قیمت خودرو از سوی وزیر صمت که با هدف حذف دلالان از بازار خودرو صورت گرفته اقدامی مناسب است و در صورت تدوام دست دلالان را از بازار خودرو کوتاه خواهد کرد.

به گزارش مردم سالاری آنلاین،سید حمیدرضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار ما، با تاکید بر نظارت بر توزیع خودرو اظهار داشت: متاسفانه واسطه گران با کنترل بازار خودرو اثربخشی اقدامات و راهکارهای موجود در صنعت خودرو از بین برده و اجازه مشاهده نتایج به مردم را نمی دهند. لذا تصمیم بر اصلاح قیمت خودرو از سوی وزیر صمت که با هدف حذف دلالان از بازار خودرو صورت گرفته اقدامی مناسب است و در صورت تدوام دست دلالان را از بازار خودرو کوتاه خواهد کرد.
وی یادآور شد: بخش عمده ای از فضا سازی ها در بازار خودرو که افکار عمومی را نسبت به وزات صمت و خودروسازان بدبین کرده ناشی از اقدامات دلالان در بازار خودرو است که با حذف آنها از بازار خودرو، مصرف کننده واقعی می تواند خودرو را مستقیما از درب کارخانه تهیه کند. البته به منظور اصلاح فضای بازار، ایجاد رقابت در صنعت خودرو به لحاظ کیفیت و قیمت نیز ضرورت دارد.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر فروش های هفتگی خودروسازان بر بازار خودرو بیان کرد: فروش های هفتگی تاثیرات جزئی بر بازار دارد اما همان طور که گفته شد در کنار افزایش تولید باید رقابت نیز ایجاد شود.

خبرنگار اقتصادی مردم سالاری عباس قاری
کد مطلب: 158972
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *