۲
۶
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۲

اعتراض به امتحانات حضوری در دانشگاه مفید قم

دانشگاه مفید قم یادگار آیت الله موسوی اردبیلی ، این روزها خبرساز شده‌ است.
اعتراض به امتحانات حضوری در دانشگاه مفید قم
دانشگاه مفید قم یادگار آیت الله موسوی اردبیلی ، این روزها خبرساز شده‌ است.
 این بار تصمیم دانشگاه در برگزاری امتحانات حضوری در شرایط شیوع سویه اومیکرون ، اعتراضات گسترده دانشجویان را در پی داشته است.
  طبق بررسی ها دانشگاه های غیر انتفاعی باید تابع تصمیمات دانشگاه معین استان های خود باشند که دانشگاه مفید در تصمیمی عجیب بر خلاف این روند خلاف عمل دانشگاه قم به عنوان دانشگاه معین از سوی وزارت علوم ، قصد دارد امتحانات را به صورت حضوری برگزار کند.
چهره خبرساز این تصمیم معاونت آموزشی این دانشگاه است اما دانشجویان معتقدند این تصمیم ، نتیجه معکوس برای این دانشگاه خواهد داشت.
 یکی از دانشجویان این دانشگاه می‌گوید: با توجه به اعتراضات گسترده دانشجویان در دانشگاه های مختلف برای مجازی شدن امتحانات، مناسب است سطوح مدیریتی دانشگاه مفید اهمیت بیشتری به خواسته دانشجویان معترض که نگران سلامت خود و خانواده هایشان هستند داده و قبل از تجمع اعتراضی دانشجویان ، چهره مردم سالار و دینی دانشگاه را حفظ کنند.
کد مطلب: 159661
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


محمودی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه مفید قم اصلا بدرد تحصیلات عالیه نمیخورد.
لطفا با بخطر انداختن آینده و جانتان در این دانشگاه تحصیل نکنین
Iran, Islamic Republic of
عدم توانايي دانشگاه ها به برگزاري امتحانات حضوري به دليل عدم بودجه را نبايد به گردن كرونا انداخت. اگر واقعا شرايط كرونايي در كشور حاد است چرا وزارت آمورش و پرورش و وزارت بهداشت در حال برگزاري امتحاتات حضوري است. بايد قدردان دانشگاه مفيد باشيد كه توانسته است با بسيج امكانات خود شرايط برگزاري امتحان حضوري با رعايت پروتكل هاي بهداشتي را فراهم سازد و هم زمان در 15 مركز استان و شهرهاي ديگر اقدام به اين كار كرده است تا تردد دانشجويان غير بومي را به حداقل برساند. در عين حال امكان امتحان مجازي را براي كساني كه بيماري يا شرايط خاص دارند ناديده نگرفته است. عدالت آموزشي و عدم تضييع حق دانشجويان ساعي و نخبه و درس خوان و از بين بردن زمينه هاي تقلب اقتضا مي كند كه با فراهم شدن امكانات، آزمون ها به شكل حضوري برگزار شود