۰
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۶

آلبوم شهر خاموشی رونمایی شد

آلبوم «شهر خاموشی» به آهنگسازی ابوالفضل صادقی‌نژاد و خوانندگی سالار عقیلی عنوان یک شنبه شب در رستوران ارکیده رونمایی شد.
آلبوم شهر خاموشی رونمایی شد
آلبوم «شهر خاموشی» به آهنگسازی ابوالفضل صادقی‌نژاد و خوانندگی سالار عقیلی عنوان یک شنبه شب در رستوران ارکیده رونمایی شد.
شهر خاموشی از تازه‌ترین آثار موسیقایی است که طی روزهای اخیر در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
«شهر خاموشی» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشرشده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی ابوالفضل صادقی‌نژاد و خوانندگی سالار عقیلی پیش روی شنوندگان موسیقی ایرانی قرار گرفت.
«شهر خاموشی» با شعر احمد امیرخلیلی و تنظیم بهتاش زرین و حامد حسینی، «زندان تکراری» با شعر محمدرضا یار و تنظیم فرید قهرمان پور، «برگرد» با شعر احمد امیرخلیلی و تنظیم فرید قهرمان پور، «پرنده جان» با شعر غلامرضا سلیمانی و تنظیم حسین فاضل، «ققنوس» با شعر احسان افشاری و تنظیم ایوب صادقی، «ازچشم ترت می ترسم» با شعر مهدیه عرب و تنظیم فرید قهرمان پور، «خداحافظی مکن» با شعر محمدرضا یار و تنظیم غلامرضا صادقی، «دنیای بی مادر» با شعر محمدرضا یار و تنظیم سعید زمانی قطعاتی هستند که در آلبوم «شهر خاموشی» گنجانده شده‌اند.
ابولفضل صادقی‌نژاد از جمله آهنگسازان شناخته شده موسیقی ایرانی است که طی سال‌های گذشته در سمت‌های مدیریتی حوزه موسیقی نیز به فعالیت مشغول بوده است.
یکی از اتفاق‌های مهم این رویداد معرفیِ سالار عقیلی به عنوان خادم حرم امام رضا علیه‌سلام از سوی آستان قدس رضوی بود.
سالار عقیلی در این خصوص گفت: مدتی قبل به کرونا مبتلا شدم و بر اثر این اتفاق 80 درصد ریه‌ام درگیر این بیماری شد و در آی سی یو بستری بودم. شرایطم به گونه‌ای بود که کسی نمی‌توانست کنارم باشد و دکتر هم نگران از این مسئله بود و من در همان شرایط سخت بیماری از امام رضا خواستم که به فرزند 14 ساله‌ام رحم کند.اما به لطف امام مهربانی توانستم نجات پیدا کنم و برای شما بخوانم.

*میثم دهرویه
کد مطلب: 161855
برچسب ها: سالار عقیلی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *