۰
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۷

کرکس جاسوس اسرائیل به دام افتاد

مقام‌های سودان از به دام انداختن یک کرکس خبر داده و اعلام کردند که این پرنده از سوی رژیم‌صهیونیستی برای انجام یک ماموریت جاسوسی تجهیز و به این کشور ارسال شده است.
به گزارش نامه به نقل از الجزیره، روزنامه بریتانیایی دیلی تلگراف به نقل از رسانه‌های اسرائیلی از کشف این پرنده جاسوس در منطقه «کرینک» در شهر دارفور سودان خبر داد.
روزنامه اسرائیلی هاآراتص نیز در این باره نوشت که مقام‌های سودان طی تحقیقات انجام شده بر این پرنده به این نتیجه دست یافتند که این کرکس به سیستم موقعیت‌یاب جهانی (جی پی اس) مجهز بوده است که قادر است با استفاده از انرژی خورشیدی، تصاویر ضبط شده خود را بوسیله ماهواره‌ها ارسال کند.
مقام‌های دولت سودان از آنجایی این اتهامات را متوجه رژیم‌صهیونیستی ‌می‌دانند که کارتی که بر روی آن عبارت «دانشگاه عبری-قدس» و «خدمات طبیعت اسرائیل» نوشته شده بود بر روی یکی از پاهای این کرکس نصب شده بود که نشان می‌هد این پرنده برای انجام ماموریت جاسوسی از اسرائیل به سودان فرستاده شده است.
این گزارش در حالی منتشر می‌شود که در حدود ۴۰ روز گذشته هواپیماهایی رژیم‌صهیونیستی کارخانه مهمات سازی یرموک را در خارطوم، پایتخت سودان هدف قرار داده و به طور کامل تخریب کردند.
کد مطلب: 16278
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *