۰
شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۱

مخالفت جدی مجیدی با حضور ملی‌پوشان استقلال در اردوی قطر

سرمربی تیم فوتبال استقلال مخالف حضور بازیکنان این تیم در اردوی پیش روی تیم ملی است و تأکید دارد تیمش با همراهی ملی‌پوشان لیگ را به اتمام برساند.
مخالفت جدی مجیدی با حضور ملی‌پوشان استقلال در اردوی قطر
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، در شرایطی که قرار بود هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال فردا (یکشنبه) برگزار شود، اما در پی لغو سه دیدار هفته بیست‌ونهم به دلیل آلودگی هوا این بازی‌ها فردا به انجام خواهد رسید و هفته سی‌ام لیگ برتر در زمانی دیگر برگزار خواهد شد.
با توجه به لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی با کانادا، طبق اعلام فدراسیون فوتبال قرار است بازیکنان دعوت شده به این تیم نهم خرداد برای برگزاری اردویی به قطر بروند. در همین راستا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در تماس تلفنی با حمید استیلی مدیر تیم ملی درخواست کرده است بازیکنان ملی‌پوش استقلال پس از حضور در جشن قهرمانی به اردوی تیم ملی اضافه شوند. استیلی هم پاسخ به این درخواست را به نظر سرمربی تیم ملی منوط دانسته است. با این حال مجیدی به طور جدی مخالفت خود را با حضور ملی‌پوشان استقلال در اردوی تیم ملی و غیبت در بازی هفته پایانی لیگ برتر اعلام کرده است.
به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال منتظر بازی پرسپولیس - شهر خودروی مشهد است تا در صورتی که نماینده مشهد برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی نتیجه نگیرد و سقوطش به لیگ دسته اول حتمی شود، دیدار استقلال با نفت مسجدسلیمان که تشریفاتی خواهد شد، در روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه برگزار کند. اگر شهر خودرو بتواند پرسپولیس را شکست دهد دیدار استقلال - نفت اهمیت زیادی پیدا می‌کند و فدراسیون مجبور است این بازی به اضافه دیدار هفته پایانی شهر خودرو با فولاد خوزستان را همزمان برگزار کند. با این شرایط، اردوی تیم ملی احتمالاً بدون حضور ملی‌پوشان استقلال آغاز می‌شود.
خبر دیگر اینکه، روزبه چشمی مدافع تیم استقلال از روز گذشته تمرینات انفرادی خود را با آبی‌پوشان استارت زد و قرار است با تلاش پزشکان به دیدار هفته پایانی برسد. محمد دانشگر به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با مس رفسنجان از همراهی آبی‌پوشان محروم است.
کد مطلب: 164210
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *