۰
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰

وزیر ورزش دعوت دوومیدانی را رد کرد

وزیر ورزش و جوانان علی‌رغم دعوت فدراسیون دوومیدانی در جام امام رضا (ع) شرکت نکرد.
وزیر ورزش دعوت دوومیدانی را رد کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از ایسنا، وزیر ورزش و جوانان علی‌رغم دعوت فدراسیون دوومیدانی در جام امام رضا (ع) شرکت نکرد.
مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) طی روزهای ۸ و ۹ خرداد با حضور هشت کشور خارجی و هفت تیم ایرانی به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار شد که در پایان تیم سیتلکام عنوان قهرمانی را به دست آورد.
در این دوره از رقابت‌ها دهلان الحمد و شوگر ماران رییس و دبیر کل کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به دعوت فدراسیون دوومیدانی ایران در مشهد حضور داشتند و رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کردند اما نکته قابل توجه عدم حضور وزیر ورزش و جوانان در این رقابت‌ها بود.
پیش از این مسابقات فدراسیون دوومیدانی از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که خود از قهرمانان سابق این رشته است، دعوت کرده بود که در جام امام رضا (ع) شرکت کنند اما، بی‌توجهی وزیر به این دعوت به شائبه اختلاف وزیر و صیامی دامن زد.
چند روز قبل از این جام و در حاشیه مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المیپک صحبت‌هایی بین هاشم صیامی و حمید سجادی مطرح شد و وزیر ورزش خطاب به صیامی گفت "این حرف‌ها را نزن، دفعه آخرت باشد".
بعد از این ماجرا شائبه‌هایی در  مورد اختلاف وزیر با صیامی به گوش رسید و برخی در این مورد اظهارنظر کردند و مطالب منتشر شده علیه وزارت ورزش در فضای مجازی را دلیلی بر این موضوع دانستند. 
اکنون پرسش این است که آیا عدم حضور وزیر در جام امام رضا (ع) تاییدکننده حواشی و اختلافات وزارت ورزش و فدراسیون دوومیدانی است؟
کد مطلب: 164435
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *