۰
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۱

قطع همکاری بنا با فدراسیون کشتی

محمد بنا در شرایطی همکاری خود را با تیم های ملی و همچنین فدراسیون کشتی قطع کرد که حجت اله خطیب سرپرست موقت فدراسیون پیش از این وعده داده بود شرایط لازم و مطلوب را برای ملی پوشان و اردونشینان فرنگی فراهم خواهد کرد
همانطور که پیش بینی می شد محمد بنا مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان به دلیل مهیا نشدن شرایط مطلوب برای فعالیت او و شاگردانش در عرصه ملی، همکاری اش را با فدراسیون کشتی قطع کرد. 
محمد بنا که بامداد روز چهارشنبه از سفر چند هفته ای خود به اسپانیا بازگشت با توجه به شرایط نامطلوب کنونی و بحران های مالی فدراسیون کشتی، رفتن را بر ماندن ترجیح داد. این در حالیست که قرار بود سومین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از امروز در خانه کشتی تهران آغاز شود و محمد بنا نیز پس از غیبت در دو اردوی قبلی، از امروز مجددا به جمع شاگردان خود ملحق شود.
محمد بنا در شرایطی همکاری خود را با تیم های ملی و همچنین فدراسیون کشتی قطع کرد که حجت اله خطیب سرپرست موقت فدراسیون پیش از این وعده داده بود شرایط لازم و مطلوب را برای ملی پوشان و اردونشینان فرنگی فراهم خواهد کرد، اما نه تنها به وعده های خود عمل نکرد، بلکه به تازگی در اقدامی بحث برانگیز و عجیب با عدم پرداخت جوایز نقدی فرنگی کاران رقابتهای عمومی، حواشی زیادی را برای خود و دیگر همکارانش در فدراسیون بوجود آورد.
گفته می شود حجت اله خطیب در نظر دارد برای پایان دادن به این وضعیت نشست فوری و ویژه ای را با محمد بنا و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار کند که البته هنوز زمان برگزاری این نشست مشخص نشده است.
آقای خاص کشتی ایران بعد از المپیک ۲۰۱۲ لندن و درخشش تاریخی در این آوردگاه بزرگ جهانی به هیچ عنوان قصد همکاری با حجت اله خطیب و فدراسیون کشتی را نداشت، اما با اصرار دوستان و نزدیکان از جمله رسول خادم قبول کرد بصورت مشروط به راس امور کشتی فرنگی بازگردد. طبیعتا بدهی های میلیاردی و عدم توانایی سرپرست موقت فدراسیون کشتی در اداره امور، باعث شد محمد بنا نیز همچون بسیاری از بزرگان این رشته، عطای حضور در کشتی ایران را به لقایش ببخشد.
در نهایت با توجه به این شوک بزرگ، باید از امروز رفتن محمد بنا از کشتی ایران را نیز به مشکلات قبلی همچون استعفاهای سریالی بزرگان کشتی، بدهی ۴ میلیارد تومانی ، تهدید و تعلیق احتمالی کشتی ایران از سوی فیلا و ... را به کلکسیون مشکلات فدراسیون کشتی اضافه کرد!
کد مطلب: 16492
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *