۰
سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۶

شاخص بورس هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد هزار واحدی روبرو شد.
شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 25میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 48میلیارد تومان در بیش از 395هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد هزار و 78واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 515هزار و 387واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت تهران شد و در مقابل شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ملی صنایع مس ایران و بانک ملت با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 861میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 814میلیارد تومان در 392هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 15واحد افت کرد و در ارتفاع 20هزار و 838واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، بهمن دیزل و تجلی توسعه معادن و فلزات شد و در مقابل شرکت‌های داورسازی دانا، گروه سرمایه‌گذری میراث فرهنگی و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
کد مطلب: 165021
برچسب ها: شاخص بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *