۰
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۲

استقلال قید عماد رضا را زد

آنها تاکنون حسن اشجاري،چهارمحالي ،عباس محمدرضايي، فرزاد حاتمي ،ايمان موسوي ، ويسنته آرزه را به فهرست خود اضافه کرده اند که البته چهار محالی سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می گردد
گل: استقلال تا کنون شش سهمیه از هفت سهمیه نقل و انتقالات نیم فصل خود را جذب کرده است. هر تیم در نیم فصل می تواند مجموعا"هفت بازیکن با هر شرایط سنی( امید، زیر ۲۳سال یا بزرگسال) را به شرط خالی بودن لیست خود یا فسخ قراردادبا بازیکنان ، جذب کند.
این تیم تمام ۲۱ بازیکن بزرگسال خود در نیم فصل اول را جذب کرده بود و حالا با خروج نام فریدون زندی، میثم حسینی،توزی،جانواریو،زندی،منوچهری و لیام ردی (توزی و ردی هنوز فسخ رسمی نکرده اند) می تواند ۷ بازیکن بزرگسال به خدمت بگیرد. آنها تاکنون حسن اشجاري،چهارمحالي ،عباس محمدرضايي، فرزاد حاتمي ،ايمان موسوي ، ويسنته آرزه را به فهرست خود اضافه کرده اند که البته چهار محالی سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می گردد و به جای محمد انصاری که راهی فجر شده در لیست زیر ۲۳ سال قرار گرفته اما در هر حال در زمره هفت سهمیه نقل و انتقالات نیم فصل استقلال محسوب می شود و آنها تنها یک بازیکن دیگر می توانند به خدمت بگیرند که به احتمال فراوان کلبرسون برزیلی است.
اینکه گفته می شود برای مجیدی جای خالی نگه داشته اند هم در نوع خود عجیب است زیرا حتی اگر لیست این تیم هم جای خالی داشته باشد بازهم نمی توانند بیش از ۷ بازیکن را در این مقطع به خدمت بگیرند. با این شرایط باید حضور عماد رضا را هم منتفی دانست.
کد مطلب: 16526
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *