۰
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹
رئیس سازمان بسیج:

به زودی سران کشورهای دشمن را محاکمه خواهیم کرد

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج گفت: ما به زودی میزهای محاکمه‌ای را برای سران این کشورها ترتیب خواهیم داد و سران این کشورها را محاکمه خواهیم کرد که چرا تروریسم اقتصادی و سایر وحشی‌گری‌ها و تروریسم را علیه ملت ایران برنامه‌ریزی کردند و سران رژیم صهیونیستی محاکمه خواهند شد که علیه ملت ایران در بیش از چهار دهه توطئه کرده‌اند.
به زودی سران کشورهای دشمن را محاکمه خواهیم کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین؛ تسنیم نوشت: رئیس سازمان بسیج ‌گفت: امروز در یک جنگ ترکیبی به سر می‌بریم و دشمنان از همه جهات بر ملت ایران فشار آورده است و دشمن در سالیان اخیر بی‌رحم‌ترین فشارها و ناجوانمردانه‌ترین اقدامات را علیه ملت ایران به اجرا گذاشته است.
سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازی مهران و عملیات کربلای یک در جمع مردم ولایتمدار و شهیدپرور مهران اظهار داشت:‌ سالروز آزادی مهران در عملیات کربلای یک و تقارن آن با اول ذیحجه یک اتفاق مبارک است که نوید روزهایی بهتر برای مردم دارد.
سردار سلیمانی با ذکر دلایل تجاوز صدام به کشور آن را محاسبه مادی عنوان و بیان کرد: یکی از دلایل تجاوز صدام به کشور، براساس محاسبات مادی بود که در دانشگاه‌های جنگ شاید درست باشد که به پشتیبانی ۴۰کشور جهان که در آن شریک شدند، روی داد و تصور می‌کردند که در چند روز می توانند ایران را اشغال کنند، محاسبه صدام این بود که جمهوری اسلامی ایران ساقط می شود و خطاب به خبرنگاران گفت که من بقیه سئوالات شما را در تهران پاسخ می‌دهم.
رئیس سازمان بسیج گفت: امروز موسسات مطالعات دنیا به این نتیجه رسیده‌اند برای پیروزی در یک جنگ، تنها تجهیزات و نیروی جنگنده شرط لازم نیست، بلکه شرط لازم برای پیروزی وجود روحیه مقاومت است، این روحیه مقاومت که از مهران و خرمشهر آغاز شده است، امروز به یک فرهنگ تبدیل شده ‌و محور مقاومت در جهان اسلام، متاثر از همین پایداری و مردانگی، شرف و عظمت و افتخار شکل گرفته است.
سرود "سلام فرمانده" و گستره پذیرش این سرود در جهان به گفته رئیس بسیج مستضعفین کشور گویای این واقعیت است که مسلمانان جهان ایران را ام القرای جهان اسلام دانسته و به ایران و ملت بزرگ آن چشم امید دارند.
رئیس سازمان بسیج ‌گفت: امروز در یک جنگ ترکیبی به سر می‌بریم و دشمنان از همه جهات بر ملت ایران فشار آورده است و دشمن در سالیان اخیر بی‌رحم‌ترین فشارها و ناجوانمردانه‌ترین اقدامات را علیه ملت ایران به اجرا گذاشته است.
وی افزود: ما به زودی میزهای محاکمه‌ای را برای سران این کشورها ترتیب خواهیم داد و سران این کشورها را محاکمه خواهیم کرد که چرا تروریسم اقتصادی و سایر وحشی‌گری‌ها و تروریسم را علیه ملت ایران برنامه‌ریزی کردند و سران رژیم صهیونیستی محاکمه خواهند شد که علیه ملت ایران در بیش از چهار دهه توطئه کرده‌اند.
‌رئیس سازمان بسیج ‌گفت: دولت برآمده از اراده ملت ایران اراده جدی و برنامه‌های قوی برای رسیدن ملت ایران به قله های پیشرفت و ترقی دارد و شرط آن و ضرورت اهمیت آن، نقش آفرینی مردم در کنار مسئولان در رفع محرومیت‌ها و برداشتن قدم های جهشی برای پیشرفت و آبادانی کشور است و برای تحقق ایران قوی نیازمند همان روحیه دوران دفاع مقدس و حضور در صحنه بوده و ما هم در سپاه در کنار دولت خدمتگزار در پروژه های محرومیت زدایی و توسعه ای در کنار مسولان و مردم خواهیم بود.
کد مطلب: 167319
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *