۰
سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۰

چرا مدیر تیم‌های ملی بسکتبال به ایران نیامد؟

طبق برخی حواشی ایجاد شده، بسیاری معتقدند که مدیر تیم‌های ملی بسکتبال به دلیل مشکلات دو تابعیتی بودن و مسائل مالی به ایران نیامده است.
چرا مدیر تیم‌های ملی بسکتبال به ایران نیامد؟
طبق برخی حواشی ایجاد شده، بسیاری معتقدند که مدیر تیم‌های ملی بسکتبال به دلیل مشکلات دو تابعیتی بودن و مسائل مالی به ایران نیامده است.
پس از کش و قوس‌های فراوان روز ۲۲ اردیبهشت بود که سعید ارمغانی، رسما به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. در ادامه هم فدراسیون بسکتبال محسن صادق‌زاده پیشکسوت و ملی‌پوش سابق ایران را به عنوان مدیر تیم‌های ملی انتخاب کرد که با وجود نظر مثبت خانواده بسکتبال، رفته رفته باعث حاشیه شد.
طبق خبری که توسط خود فدراسیون بسکتبال رسانه‌ای شد، صادق‌زاده قرار بود در تاریخ ۲۵ خرداد به ایران بیاید تا به همراه ملی‌پوشان عازم اردوی مشترک صربستان شود که این اتفاق رخ نداد. البته غیبت مدیر تیم‌های ملی به همین‌جا ختم نشد و او تا به این لحظه از آمریکا به ایران نیامده که از جمله دلایل وجود حاشه در این زمینه است.
البته برخی معتقدند که دلیل نیامدن صادق‌زاده به ایران به دلیل مشکلات دو تابعیتی بودن و نحوه پرداخت حقوق او است. در سمت مقابل اما صحبت‌های جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال این موضوع را رد کرد و دلیل تاخیر آمدن او به ایران مشکلات شخصی مطرح شد.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در این باره به ایسنا گفت: شرایط آقای صادق‌زاده خاص است. با ایشان صحبت کردیم و حضورشان منوط بر این است که مشکلات شخصی خود را در امریکا حل کنند و پس از آن به تیم ملی اضافه خواهند شد. او سابقه خوب و سلامتی در بسکتبال دارد و همه نیز اقای صادق‌زاده را دوست دارند. امیدواریم مشکلات هر چه سریع‌تر حل شود تا بتوانیم بعد از مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۲ اندونزی با او همکاری کنیم.
البته با وجود این صحبت‌های جواد داوری نیز بسیاری معتقدند که دلیل نیامدن صادق‌زاده به ایران بحث درباره مسائل مالی است که برای شفاف و مشحص شدن نتیجه این اتفاق، باید تا پایان مسابقات کاپ آسیا اندونزی صبر کرد و دید تکلیف مدیریت تیم‌های ملی بسکتبال چه خواهد شد.
کد مطلب: 167785
برچسب ها: بسکتبال مربی مدیر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *