۰
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۸

افزایش ۲۴ درصدی قیمت بلیط قطار

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مدیرعامل شرکت راه آهن در خصوص گرانی های اخیر قیمت بیلط قطارها توضیح داده است گفت: قیمت بلیط های ۵۰ درصد از قطارهای مسافری در حدود ۱۲ تا ۲۴ درصد افزایش یافته است.
علیرضا خسروی، عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حضور مدیرعامل شرکت راه آهن در جلسه امروز این کمیسیون بیان داشت: در خصوص علت گرانی بلیط قطار در دو حوزه ترانزیت و مسافربری در کمیسیون عمران با حضور مدیرعامل شرکت راه آهن بحث شد.
وی با اشاره به گزارش مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: نظر مدیرعامل این بود که با افزایش قیمت دلار بایستی تغییراتی در قیمت بلیط بخش ترانزیت صورت می گرفت و این در شرایطی است که حدود چند سال بود که این قیمت ها تغییری نکرده بود و بنا شد که به قیمت دلار مبادله ای قیمت ترانزیت کالا در بخش راه آهن محاسبه شود که حدود یک دلار در تن – کیلو متر این رقم محاسبه شد.
نماینده مردم سمنان با اشاره به علت افزایش قیمت بلیط قطارهای مسافری اظهار داشت: توضیح مدیرعامل شرکت راه آهن در خصوص افزاش قیمت بلیط قطارهای مسافربری این بود که به علت گرانی سوخت و واگذاری این شرکت ها به بخش خصوصی قرار شد که قیمت بلیط ها تا حدودی افزایش یابد و در این زمینه قیمت بلیط حدود ۵۰ درصد از قطارهای مسافربری کمتر از ۲۴ درصد افزایش یافته است.
کد مطلب: 17036
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *