۰
چهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰

شرط شیخ دیاباته برای پرسپولیسی شدن: تضمین امنیت!

طبق شنیده‌ها این بازیکن در آخرین صحبتی که با مدیران پرسپولیس داشته، خواستار این شده که امنیت خودش و خانواده‌اش تحت هر شرایطی تضمین شود
شرط شیخ دیاباته برای پرسپولیسی شدن: تضمین امنیت!
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبرورزشی ،با وجود جذب یورگن لوکادیا، سرمربی پرسپولیس خواهان جذب یک مهاجم دیگر شد و گزینه اصلی باشگاه پرسپولیس هم مهاجم سابق استقلال است.
شیخ دیاباته که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را با پیراهن استقلال دارد، با پرسپولیس به توافق کامل رسیده بود، ولی ناگهان چند شب قبل به مدیران پرسپولیس اعلام کرد نمی‌تواند به ایران بیاید.
وقتی مدیران پرسپولیس ماجرا را پیگیری کردند و دلیل این موضوع را از دیاباته پرسیدند، مهاجم قصل قبل الغرافه قطر عنوان کرد خانواده‌اش راضی به حضور در ایران نیستند. در این بین گفته شد بعضی‌ها که دوست ندارند دیاباته پرسپولیسی شود، از داخل ایران شیخ را تهدید کردند و همین موضوع باعث شد تا دیاباته قید حضور در پرسپولیس را بزند.
مدیران پرسپولیس که همه شرایط این بازیکن را پذیرفته بودند و حتی بلیط پرواز به ایران را هم برای دیاباته گرفته بودند، دوباره باب مذاکره با شیخ را باز کردند و می‌خواهند هرطور شده این بازیکن را راضی به حضور در پرسپولیس کنند.
طبق شنیده‌ها این بازیکن در آخرین صحبتی که با مدیران پرسپولیس داشته، خواستار این شده که امنیت خودش و خانواده‌اش تحت هر شرایطی تضمین شود. باشگاه پرسپولیس هم به این بازیکن اطمینان داد در صورت حضور در ایران هیچ مشکلی برای او و خانواده‌اش رخ نخواهد داد.
کد مطلب: 172563
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *