۰
پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۵
وزیر ارتباطات:

برای شفاعت مدیر یکی از پلتفرم‌ها به ملاقات محسنی اژه‌ای رفتم

زارع پور وزیر ارتباطات از ملاقات با رئیس قوه قضاییه برای حل مشکل مدیر دیوار خبر داد.
برای شفاعت مدیر یکی از پلتفرم‌ها به ملاقات محسنی اژه‌ای رفتم
به گزارش مردم سالاری آنلاین، زارع‌پور در بخشی از سخنان خود در حاشیه نمایشگاه دستاورد های ارتباتاطی دولت به تشکیل کارگروه اقتصاد دیجیتال برای حمایت از کسب‌وکارها اشاره کرده و گفت: «از دی ماه سال ۱۴۰۰ این کارگروه تشکیل شده تا در حد اختیارات هیئت دولت، موانع سر راه اقتصاد دیجیتال برداشته شود. به طور مثال هفته گذشته مصوبه‌ای برای حل مشکلات پلتفرم‌های حوزه خدمات بیمه‌ای داشتیم.»
او با تاکید براینکه حمایت‌های همه جانبه‌ای حتی در زمینه قضایی از کسب‌وکارها داشته‌اند به دیدار اخیرش با رئیس قوه قضاییه اشاره کرده و گفت: «اخیرا به دیدار آقای اژه‌ای رفتم تا شفاعت مدیران یکی از پلتفرم‌ها که با مشکل قضایی مواجه شده و حکمش برای اجرای احکام رفته است، حل شود. امیدوارم خبر خوش آن را تا یکی دو روز آینده بنشویم.»
با اینکه اسمی از این شخص برده نشد اما احتمالا منظور زارع پور، «اشکان آرمندهی» مدیرعامل دیوار بوده که چندی پیش به حبس محکوم شده بود. اشکان آرمندهی در دو سال گذشته درگیر پرونده ای بوده که گروهی کاربر با عنواین جعلی و آگهی های پوششی تخلفاتی را انجام داده اند که مدیرعامل این پلتفرم را، دچار مشکلاتی کرده است.
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه به دنبال این هستند تا فضا به گونه‌ای شکل گیرد که امنیت برای پلتفرم‌ها فراهم شود، گفت: «اگر این مسائل حل نشود، نگرانی زیادی برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد.»
کد مطلب: 173296
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *