۰
جمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰

نماینده مجلس : گرانی‌ها مدیریت نشده و مسکن هم به مشکل خانواده‌ها تبدیل شده

موسوی گفت: برخی وزارت‌خانه‌ها از جمله وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی عملکرد مناسبی نداشتند در حالی که انتظار این بود که واقعا عملکردها فراتر از این باشد و موفق عمل کنند.
نماینده مجلس : گرانی‌ها مدیریت نشده و مسکن هم به مشکل خانواده‌ها تبدیل شده
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایلنا،سید علی موسوی نماینده مردم ملکان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم ، در رابطه با ارزیابی نقاط و ضعف و قوت دولت سیزدهم در پایان نخستین سال فعالیت دولت سید ابراهیم رئیسی، گفت: در این مساله هیچ شکی وجود ندارد که دولت سیزدهم یک دولت کاملا مردمی و انقلابی است، به ویژه اینکه دولت سیزدهم یک رئیس‌جمهور ولایی، پرتلاش و توانمند دارد و بعضی از وزرا هم واقعا توانمند هستند.
وی ادامه داد: اما اگر امروز بخواهیم یک قضاوتی درخصوص عملکرد دولت در طول یک سال انجام دهیم باید به عرصه میدانی کارها نگاه کنیم و موضوعاتی همچون گرانی‌ها و موضوع مسکن و مباحثی از این قبیل که در حال حاضر این‌ها نقاط ضعف هستند. واقعا بحث گرانی‌ها مدیریت نشده و مسکن هم به یک مشکل برای خانواده‌ها تبدیل شده است. جا دارد که دولت در این زمینه‌ها با جدیت وارد شود و موضوعی مانند مسکن را که مهم‌ترین دغدغه مردم است و بخش زیادی از درآمد ماهیانه خانوار را به خود اختصاص می‌دهد، حل کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه به عملکرد وزرا اشاره کرد و ابراز داشت: برخی وزارت‌خانه‌ها از جمله وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی عملکرد مناسبی نداشتند در حالی که انتظار این بود که واقعا عملکردها فراتر از این باشد و موفق عمل کنند.
وی افزود: به ویژه در حوزه کشاورزی که ما موضوع مهم و راهبردی امنیت غذایی را داریم یا در حوزه راه و شهرسازی و بحث مسکن واقعا عملکرد در طول یکسال گذشته مناسب نبود، اما برای مثال در وزارت نیرو به نظر من وزیر خیلی پرتلاش است و همواره برای حل مشکلات از جمله قطعی برق فعالیت دارد که امسال در مقایسه با سال گذشته از این جهت دچار معضل و مشکل نبودیم. همچنین وزارت نیرو در بحث مدیریت منابع آب هم با جدیت ورود پیدا کرده و عملکرد نسبتاً خوبی دارد.
موسوی اظهار داشت: در مجموع اگر بخواهیم کلیت عملکرد دولت را نگاه و ارزیابی کرده و معدل بگیریم، من احساس می‌کنم که ما از دولت راضی هستیم اما انتقاداتی هم داریم و انتظار داریم که دولت به صورت علمیاتی‌تر مخصوصا در حوزه کنترل و مهار گرانی‌ها و بحث مسکن وارد شود و این دو مساله را نیز حل کرده یا دغدغه آن را برای خانواده‌ها تا حد امکان کم کند.
کد مطلب: 173376
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *