۰
جمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۰

افزایش 200 هزار بشکه‌ای ظرفیت تولید نفت ایران تا پایان سال 1401

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: تا پایان امسال با اقداماتی که انجام شده، ظرفیت تولید نفت ایران به 4 میلیون و 38 هزار بشکه در روز افزایش پیدا خواهد کرد.
افزایش 200 هزار بشکه‌ای ظرفیت تولید نفت ایران تا پایان سال 1401
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ظرفیت تولید نفت کشور تا پایان سال با افزایش ۲۰۰ هزار بشکه‌ای، به ۴میلیون و ۳۸ هزار بشکه در روز می‌رسد. 
محسن خجسته‌مهر با اشاره به اینکه ظرفیت تولید نفت در دولت سیزدهم در پایان سال گذشته به میزان پیش از تحریم‌ها بازگشت، افزود: ظرفیت تولید نفت اکنون 3 میلیون و 838 هزار بشکه در روز است.
وی ادامه داد: تا پایان امسال با اقداماتی که انجام شده، ظرفیت تولید نفت ایران به 4 میلیون و 38 هزار بشکه در روز افزایش پیدا خواهد کرد.
معاون وزیر نفت در خصوص افزایش صادرات نفت در دولت سیزدهم گفت: با توجه به افزایش ظرفیت تولید نفت، این امکان وجود دارد که با توجه به کشش بازارهای بین‌المللی، صادرات خود را افزایش دهیم.
وی تاکید کرد: این یک ظرفیت بهینه است تا هر زمانی که شرایط بین‌المللی گشایش بیشتری داشته باشد این آمادگی را داشته باشیم که صادرات را به نحو قابل ملاحظه‌ای بالا ببریم و با حداکثر توان به بازارهای جهانی بازگردیم.
 
کد مطلب: 173382
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *