۰
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۰

زلنسکی: فعلا پایانی برای جنگ با روسیه نمی‌بینم

«ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین با متهم کردن روسیه به ارتکاب جنایت جنگی در این کشور، گفت که پایان زودهنگامی برای جنگ نمی‌بیند.
زلنسکی: فعلا پایانی برای جنگ با روسیه نمی‌بینم
به گزارش مردم سالاری آنلاین، زلنسکی بامداد شنبه در مصاحبه‌ای با خبرگزاری «رویترز»، اظهار داشت که نتیجه جنگ با روسیه که وارد هفتمین ماه خود شده، اکنون بیش از هر چیز به ارسال سریع تسلیحات توسط کشورهای خارجی به کی‌یف وابسته است.
وی با تکرار درخواست کشورهای غربی از دولت‌های متحد برای تحریم روسیه و ارسال سلاح به اوکراین، توضیح داد: «ما کمک بیشتری از ترکیه می‌خواهیم، ما کمک بیشتری از کره جنوبی، جهان عرب و آسیا نیاز داریم».
رئیس جمهور اوکراین با اشاره به «سد روانی» که رژیم سابق نازی در آلمان بر افکار مقامات کنونی این کشور برای ارسال تجهیزات نظام به کی‌یف ایجاد کرده، گفت: «اما این تسلیحات برای دفاع اوکراین از خود در برابر روسیه ضروری است».
به نوشته رویترز، زلنسکی ضمن بزرگ جلوه‌دادن عملیات ضدحمله نیروهای اوکراینی در جنوب، اما درباره زمان اتمام جنگ اظهار داشت: «هنوز زود است بخواهیم درباره پایان این جنگ صحبت کنیم».
این در حالی است که پیشتر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه گفته بود مسکو هر کاری انجام خواهد داد تا هر چه سریعتر جنگ در اوکراین به پایان برسد.
کد مطلب: 174793
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *