۰
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۰

پیام ایران به بایدن: عادت شما ماهی گرفتن از آ‌ب‌های گل آلود است، اما اینجا ایران است

کنعانی در واکنش به اطهارات بایدن نوشت: ایران سربلندتر از آن است که با مداخلات و اظهار شگفتی‌های سیاستمداری خسته از سال‌ها اقدام بی نتیجه علیه ایران، اراده‌اش متزلزل شود.
پیام ایران به بایدن: عادت شما ماهی گرفتن از آ‌ب‌های گل آلود است، اما اینجا ایران است
به گزارش مردم سالاری آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به اظهارات مداخله جویانه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه اینستاگرامش در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پی ناآرامی‌های اخیر در ایران نوشت: از آغاز تحولات اخیر در ایران، دیروز شنبه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای چندمین بار طی اظهاراتی مداخله جویانه، از اغتشاشات در ایران حمایت کرد. 
ایشان چون نه مشاوران امینی دارد و نه حافظه خوبی، به وی یادآور می‌شوم که ایران قوی‌تر و استوارتر از آن بود که با تحریم‌های ظالمانه و تهدیدات پوچ شما تسلیم شود. اکنون نیز سربلندتر از آن است که با مداخلات و اظهار شگفتی‌های سیاستمداری خسته از سال‌ها اقدام بی نتیجه علیه ایران، اراده‌اش متزلزل شود.
نه اظهارات بایدن و نه مداخله جویی‌های آمریکا هرگز ما را متعجب نمی‌کند، زیرا مداخله، تجاوز و کشتار، ماهیت حقیقی نظام آمریکاست، اما، ما مردمان تاریخیم و در عمق تاریخ ریشه دوانده‌ایم. از کودتای آگوست ۱۹۵۳ (۲۸ مرداد ۱۳۳۲ خورشیدی) تا به امروز به خوبی سیاست‌های ضدایرانی دولت آمریکا در ذهن‌هایمان ثبت شده است. و البته تاریخ و نقطه نقطه دنیا شهادت می‌دهد که زخم جنایت و خشونت آمریکا بر تن دنیاست.
 عادت شما ماهی گرفتن از آب‌های گل آلود است. اما یادتان باشد، اینجا ایران است: سرزمین مردان و زنان سرفراز. در خانه خویش، با هم گفت‌وگو می‌کنیم، با هم کار می‌کنیم، با هم برای ترمیم زخم‌های کوچک و بزرگ ایران خواهیم کوشید، با هم برای استقلال ایران خواهیم ایستاد و صدالبته شکست دیگری بر انبوه شکست‌هایتان افزوده خواهد شد.
کد مطلب: 177441
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *