۰
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰

موسوی: دختر قرص خورده و اصلاً مدرسه‌ای نیست

اغتشاشگران اردبیلی نیستند
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در اردبیل هیچ اتفاقی نیفتاده است، گفت: دختری که دو سال پیش پدرش طلاق گرفته بود و یک ماه پیش پدر این دختر که قاتل بوده توسط قوه قضاییه اعدام شده است و چند روز پیش این دختر قرص خورده و اصلاً ربطی به مدرسه ندارد و او اصلاً مدرسه‌ای نیست و مدرسه را نمی‌شناسد و به مدرسه نرفته است. امام جمعه محبوب اردبیل فرمودند که اگر دختر کشته شده را سراغ من بیاورید من به او جایزه می‌دهم.
موسوی: دختر قرص خورده و اصلاً مدرسه‌ای نیست
به گزارش مردم سالاری آنلاین، سید کاظم موسوی نماینده اردبیل، سرعین، نمین و نیر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه روز یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با بیان اینکه «اردبیل شهر حسینی و ابوالفضلی است» اظهار کرد: درباره اغتشاشی که اخیراً در شهر اردبیل شاهد بودیم نمایندگان مجلس بدانند که این اغتشاشگران اردبیلی نیستند.
وی گفت: اردبیل متدین متعهد و پای کار انقلاب و نظام و شهدای خود است؛ بالای ۳۵۰۰ شهید در اردبیل داریم و اردبیل اینها را تربیت داده و به جامعه بزرگ بشری تقدیم کرده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: تاسف می‌خورم که حتی برخی از اسطوره‌هایی که در حوزه‌های مختلف مخصوصاً ورزشی یه این موضوعات می‌پردازند؛ اینها باید توجه کنند که امنیت داشتیم که شما اسطوره شدید و با پول آن مظلومان و محرومانی که به نان شب‌شان محتاح بودند ورزشگاه درست شد و شما آمدید و خود را نشان دادید اما امروز از اغتشاشگران دفاع می‌کنید؛ من متاسفم؛ باید تدبیر دیگری کرد؛ تجدید نظر بفرمایید و احترام خودتان را حفظ کنید.
موسوی تاکید کرد: بله اتفاقی در کشور افتاده است اما بدانید پشت سر این اغتشاش است و فرمایشات رهبری در این زمینه فصل‌الخطاب بود؛ دشمن اینجا کارهایی را می‌کند که به امید خدا و به لطف خون شهدا و امام راحل امت حتماً بهره‌ای نخواهد برد اما جوانان ما باید حتماً دقت کنند.
وی با تاکید بر اینکه در اردبیل هیچ اتفاقی نیفتاده است، اظهار کرد: نمایندگان اردبیل آقایان نیکزاد و بدری هم فرمودند که من این حرف‌ها را بگویم؛ دختری که دو سال پیش پدرش طلاق گرفته بود و یک ماه پیش پدر این دختر که قاتل بوده توسط قوه قضاییه اعدام شده است و چند روز پیش این دختر قرص خورده و اصلاً ربطی به مدرسه ندارد و او اصلاً مدرسه‌ای نیست و مدرسه را نمی‌شناسد و به مدرسه نرفته است. امام جمعه محبوب اردبیل فرمودند که اگر دختر کشته شده را سراغ من بیاورید من به او جایزه می‌دهم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بدانید که دشمن الان دنبال کشته سازی است و کلیدواژه کشته سازی امروز در اردبیل  است فردا در جایی دیگر خواهد بود.
کد مطلب: 177452
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *