۰
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰

ضربه‌ای دیگر به بسیج عمومی پوتین

 به گفته وزیر دفاع روسیه افراد مسلح در یک پایگاه آموزشی نظامی روسیه در نزدیکی اوکراین تیراندازی کردند که در نتیجه اش دست کم ۱۱ نفر کشته و ۱۵ نفر دیگر مجروح شدند.
ضربه‌ای دیگر به بسیج عمومی پوتین
به گزارش مردم سالاری آنلاین، به گفته وزیر دفاع روسیه افراد مسلح در یک پایگاه آموزشی نظامی روسیه در نزدیکی اوکراین تیراندازی کردند که در نتیجه اش دست کم 11 نفر کشته و 15 نفر دیگر مجروح شدند. به گفته این وزارتخانه، این حمله، حمله ای تروریستی بود که در منطقه بلگورود در جنوب غرب که هم مرز با اوکراین است، رخ داد.به واسطه گزارش روسیه دو مهاجم- اتباع یک جمهوری نامشخص شوروی سابق- در حین تمرین به سربازان داوطلب شلیک کردند و با شلیک متقابل کشته شدند. فرماندار ربلگورود گفت که هیچ یک از ساکنان محلی در میان کشته شده ها و زخمی ها نیستند.
این تیراندازی در میانه تلاش های شتاب زده پوتین برای تقویت نیروهای نظامی روس و اجرایی کردن طرح بسیج عمومی رخ داد؛ کمپینی که اعتراض های بسیاری را در داخل روسیه به دنبال داشت و موجب شد که صدها هزار مرد روس این کشور را ترک کنند. این تیراندازی پس از آن رخ داد که انفجار پلی در کریمه پس لرزه های بسیاری برای مسکو به دنبال داشت. در بیانیه وزارت دفاع آمده که تروریست ها در جریان یک جلسه آموزشی سلاح گرم به سوی افرادی که داوطلبانه برای حضور در عملیات ویژه ثبت نام کردند، با توسل به سلاح های سبک به پرسنل یگان نظامی آتش گشودند.
 
کد مطلب: 177545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *