; ?>; ?> سامسونگ گلکسی A04e را معرفی کرد - مردم سالاری آنلاين
۱
يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۵

سامسونگ گلکسی A04e را معرفی کرد

گوشی A04e ارزان است؟
سامسونگ گلکسی جدید خود یعنی A04e را به تازگی معرفی کرده‌ است. این گوشی به دلیل ویژگی‌هایی که دارد به نظر می‌رسد که جزو محصولات میان‌رده‌ و ارزان قیمت این کمپانی است.
سامسونگ گلکسی A04e را معرفی کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،شرکت سامسونگ هفته گذشته بی‌ سروصدا محصول جدید خود یعنی گلکسی A04e را عرضه کرده است که با توجه به ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A04e به نظر می‌رسد از گوشی‌های میان رده و مقرون به صرفه این شرکت محسوب می‌شود.
این دستگاه که سومین و ضعیف‌ترین مدل از خانواده A04 است، دارای طراحی مینیمال و ساده است و با دوربین دوگانه عرضه می‌شود. باتری بزرگی دارد و حداکثر ۴ گیگابایت رم دارد.
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A04e
سامسونگ گلکسی A04e دارای صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی PLS LCD با وضوح HD+ است. روی بالاترین بخش این نمایشگر هم یک دوربین سلفی در حفره‌ای V شکل تعبیه شده که سنسوری به بزرگی ۵ مگاپیکسل دارد و گشودگی دیافراگم آن هم به f/2.2 می‌رسد.
صحبت از دوربین که شد باید به دوربین‌های پنل پشتی هم اشاره کرد که شامل دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق می‌شوند. گشودگی دیافراگم این سنسورها هم به ترتیب f/2.2 و f/2.4 است.
پنل پشتی گلکسی A04e مانند برخی دیگر از گوشی‌های سامسونگ درهم و برهم نیست و به غیر از دوربین و چراغ قوه LED، فقط برند سامسونگ در پایین این دستگاه وجود دارد.
پردازنده این دستگاه از یک SoC هشت هسته‌ای ناشناخته استفاده می‌کند که احتمالا MediaTek Helio G35 است. این گوشی با ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. همچنین کاربران این امکان را خواهند داشت که در صورت تمایل میزان حافظه را از طریق کارت حافظه‌ جانبی تا یک ترابایت هم افزایش دهند.
همچنین، این گوشی جدید سامسونگ دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است اما فاقد پشتیبانی از شارژ سریع است. این دستگاه روی سیستم عامل اندروید ۱۲ بوت می‌شود و دارای رابط کاربری One UI Core 4.1 سامسونگ است.
این دستگاه جدید همچنین دارای امنیت Knox سامسونگ است و از اتصال به ۴G نیز برخوردار است. یعنی این گوشی از شبکه ۵G یا وای‌فای پنج و وای‌فای ۶ پشتیبانی نمی‌کند و صرفاً مجهز به LTE و وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی است. در مورد سنسورها، دارای شتاب سنج، سنسور نور و حسگر مجاورت است.
قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A04e
قیمت سامسونگ گلکسی A04e هنوز مشخص نیست. اما رنگ‌های این گوشی هوشمند دارای سه رنگ مشکی، آبی و مسی است که باعث تفاوت قیمت آن می‌شود.
اگرچه قیمت آن هنوز مشخص نشده است، اما با توجه به مشخصات آن، به نظر می‌رسد این دستگاه در صورت ورود به هند با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار عرضه شود.
با این حال از آنجایی که هنوز سامسونگ قیمتی را اعلام نکرده، اما با توجه به ویژگی‌های این دستگاه که در میان گوشی‌های میان رده سامسونگ قرار می‌گیرد، احتمال اینکه قیمت این دستگاه ارزان و مقرون به صرفه باشد، بالا است.
گوشی های میان رده سامسونگ همان گوشی‌هایی هستند که علاوه بر سخت افزار بسیار خوب،  از قیمت مناسب‌تری نسبت به پرجمداران این شرکت برخودارند، اما این کاهش قیمت به منزله افت کیفیت ساختار گوشی و ضعیف شدن برخی از قطعات سخت افزار است.
در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ ساختار بدنه از آلومینیوم و شیشه با محافظ گوریلاگلس وکتوس است، اما در گوشی‌های میان رده ساختار بدنه به پلی کربنات یا در نهایت فریم آلومینیومی نزول پیدا کرده است.
در نهایت از آنجایی که گوشی‌های سامسونگ دارای تنوع فراوانی هستند، بسته به نیاز مورد نظر می‌توان یک گوشی مقرون به صرفه را از این برند خریداری کرد. حتی در میان گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ مدل‌های وجود دارد که در می‌توانند ارزش خرید مناسب را داشته باشند.
منبع:تجارت نیوز
کد مطلب: 178234
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *